strevsom vinter

VINTERLAND

Jeg legger ut siste utfordring fra frodith i dag 🙂

DAG 7 er

STREVSOM VINTER

Og her er mitt bidrag


For det må da være strevsomt ute på tur når man IKKE kan sette seg ned å hvile 😀

Om du klikker på linkene nedenfor så kommer du inn til mine innlegg gjennom denne fotoutfordringen i vinterland

 

 

DAG 1
VINTERKLÆR

DAG 2
FROST

DAG 3
ISDANS

DAG 4
SNØ

DAG 5
VINTERMORO

 

 

DAG 6 og DAG 7 er lagt ut i dag 🙂

 

Jeg vil takke flotteste
FRODITH
for hennes
VINTERLAND-UTFORDRING
som har engasjert så mange 🙂

Og om du klikker på bildet over her, av selve frodithen, ja da komme du inn til litt av vinterlandet 🙂

 

 

GLEDER
MEG
TIL
GALLERIET
HOS
FRODITH
ÅPNER!

 

 

 

#vinterland #fotoutfordring #blogg #strevsomvinter #frodith #etdiktomdagen #vinterutfordring #vinter

 

12 kommentarer

Siste innlegg