siste dagen i januar

31. januar 2019

ja tenk det……….
Så er januar nesten historie.

Hund og menneske gjekk tur i stranda i dag, og det blei gode
12 kilometer tur og retur Kvalsund/Kvalsvik.


Tur på veien for der er det ikke snø og is 🙂
Is og snø bare i fjellsidene!


Mye is!


Og litt skummel is………..

Spiss is!

Vil ikke bli spiddet her akkurat………

Så har vi gått fra kvalsvikstranda og er på vei inn i Teigestranda mot Kvalsund

Der ligger kvalsvika


Og vi trasker i vei……….


Og all den fantastiske isen må jeg bare ta bilde av 😀


Jeppsi………


Det er mye fantasi i disse is-kolossene som henger både høyt og lavt langs fjellet.


Så er vi tilbake i kvalsvikstranda og trasker siste rest hjemover 🙂


En flott tur langs stranda i kvalsvika og mot kvalsund.

 

 

 

#selfie #istapper #hundenLeia #sheltie #titusenskritt #fitbit #mestringsfølelse #utågå #tidfortur #iskunst #sistedagenijanuar #31januar #torsdag #utpåturaldrisur #fotografering  #foto

 

14 kommentarer
    1. Så mye herlig flott is, det er moro å ta sånne bilder. Og du så ut til å ha en god jakke å være ute i sånt vær også 🙂 Klemmer <3

    2. mange fine bilder her,ja isen har mange ansikter eller skulpturer :=) likte den med alle dei grønne bladrosettane i :=) jeg var hos fysioterapauten i dag,han ville att jeg skulle ta det rolig ennå en stund,gå små korte turer ,så blir jeg vel bra til våren dukker opp :=)

    3. Vakkert og litt skummelt. Jeg må si jeg er imponert. Så ikke ut som den sikreste veien å legge ut på tur på. Smalt og isete og drittskumle fjellsider 😀 Men når ikke Leia protesterer så skal ikke jeg det heller 😀 Bildene er jo praktfulle 🙂

      1. Tusen takk! Leia er ikke glad i å gå der hun………. men vi tar den turen sånn av og til. Jeg kjører jo der med bil hver dag 😀

    4. Så mange flotte istapper! jeg lette jo litt etter det sist helg, men her er det rett og slett for varmt. Vi har sånn 0-2 varmegrader, og det er dårlig vekstgrunnlag for istappene. Men jeg satser på at jeg får anledning til å ta bilder av dem i løpet av vinteren .-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg