pinlig null tenning

 

 

 

Har ikke DAB-radio i bilen.
Kobler til mobilen og hĂžrer det jeg vil via den.
Veldig greit synes jeg.

SÄ er det nÄr man ikke tenker i det hele tatt.
Bare ler og har det morsomt pÄ tur.
(i eget selskap)
HĂžrer pĂ„ Spotify – googler – innom you-tube – ser pĂ„
“PAR-TERAPI”
og laster ned det ene etter det andre





Og alt dette mens motoren er av – men med tenningen pĂ„ – fĂžrst i
fergekĂž og deretter ca 30 minutters overfart,,,,,,,,,
Og med alt dette, pluss setevarmer og varme i vindu


..

LIKSOM ALT SOM KAN TREKKE STRØM ER PÅ!

Plutselit forsvinner lyden pÄ radioen i bilen
..
hmmmmmm
skrur pÄ lyden pÄ mobilen

..
ser videre pÄ
“Par-Terapi” og ler og rister pĂ„ hodet


..

SĂ„ er vi fremme og klar for Ă„ kjĂžre av fergen
..
Null gnist
.
Bilen starter ikke






WHAT?!

Bilen hoster bare ut noen spake lyder.
Null tenning


..
Helt flatt!

Tomt for strÞm pÄ batteriet.
Jeg har rett og slett TØMT batteriet


.

“TegnsprĂ„k” ala mette og flauhet som oser lang vei slik at bilene fĂ„r kjĂžrt ut bak meg






Fergemannen som kommer stram i blikket og sier
.
JAHA





Forklarer hvordan de skal SKYVE bilen igang og hva jeg skal gjþre

De skyver, jeg slipper klutsjen og bilen starter og jeg kjĂžrer.
Vinker i bakspeilet men de er allerede opptatt med Ă„ fĂ„ biler PÅ fergen igjen





Jadda


.
Jeg har lĂŠrt!

Kanskje jeg skulle hatt et slikt snerten batteri-ladder som
Dedicat har 🙂

 

 

 

#batteri #bilbatteri #tenning #flattbatteri  #pinlig #bil

16 kommentarer
    1. Vet du at dette er en av de tingene jeg er redd for. Jeg liker ikke kjĂžre av og pĂ„ ferger fordi jeg var redd for nettopp dette og tror du ikke jeg dro det innpĂ„ meg, ikke en gang men to. Og den siste gangen hadde jeg hentet en forfatter pĂ„ flyplassen som skulle lede et bokmĂžte. Vi mĂ„tte bli med en ekstra tur med fergen fĂžr jeg fikk starthjelp. Jeg var ogsĂ„ redd for Ă„ kjĂžre bendintĂžrt i tunnelen og sĂ„ skjedde det ogsĂ„. Det er da jeg lurer pĂ„ om jeg fĂ„r det jeg har fokus pĂ„ 🙂

      1. huff og huff 🙁 😀 heheheeh ja man kan lure…………….. nĂ„ bruker jeg ikke strĂžm fra bilen mere pĂ„ fergetur iallefall!!

    2. uff,ikke kjekt dette,men det gikk jo greit. Du fÄr kjÞpe en sÄnn baterilader som du kan bruke pÄ mobilen,den finnes i forskjellige str.Du fÄr dem iallefall til 1 lading,2 lading eller 3 ladinger :=) praktisk om du bruker mobilen mye

    3. MĂ„tte le her,, unskyld, var ikke meninga 😛 Det var jo perfekt timing med innleggene her, men veldig dumt for deg da 😀 Har faktisk vĂŠrt borti det samme 😀 Da er man i rampelyset gitt 😀 Men en sĂ„nn batterilader er grei Ă„ ha, selv om den ikke blir brukt sĂ„ ofte. Det er jo sĂ„ mye elektrisk i bilene nĂ„, og med kalde vintre om mye kaldstart, sĂ„ kan det vĂŠre greit Ă„ sette pĂ„ lader en gang eller to gjennom vinteren 😀 TrĂžsteklem og takk for deling snille du 🙂 <3

      1. Heheheheh ja jeg hadde ikke tenkt Ă„ fortelle om den episoden, men da du hadde ditt innlegg om lade batteri MÅTTE jeg bare dele :_D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg