og du rullar med augene

Kvifor?

 

Kvifor er det negatitvt å blogge?

Blogger du?

Være på instagram?

Dele på media?

 

Jau, eg er ikkje ein FEM-PÅ TOPP bloggar.

Og det er ikkje alt ein treng å dele.

 

Men…….

Eg likar å dele.

Likar å dele frå kvardagen.

Likar å dele mine dikt og mine turar, mine opp og ned-turar – fjell og fjøre, hund og katt.
Fysisk og psykisk helse.
“Den usynlege sjukdomen”
Trening – livsstil og mat.

 

Ja, så brettar ho ut nåkre bilder – desse selfiane – og trur ho er noko.

(JANTELOVA)

 

 

 

Nei, eg trur ikkje eg er noko anna enn meg sjølv.

Og veit du kva?

Eg lever i dag!

 

Veit du – er du klar over – at dagen i dag har ingen garanti?

 

At fortida har du, men framtida har du ikkje.

Du har akkurat her og no.

Sekunda og minutta og timane blir til mens du pustar.

 

Kvifor er det så viktig å snakke ned kva andre gjer?

Rulle med augene og riste på haude.

Eg lever livet mitt eg – dag for dag.

Prøvar å gripe dagen, leve etter beste evne, og ikkje tenkje for innvikla.

 

Om eg bloggar eller legger ut eit bilde eller tre…….

Du får skrolle vidare då, og ikkje hengje deg opp i kva EG gjer.

Kva gjer du?

Eller, kanskje du IKKJE gjer noko?

Kanskje du sit på gjerdet og følger med på det dei andre gjer, for å ha noko å styre med?

 

Ingen seier at alle skal være på offentlige media.
Kvar si interesse der, tenkjer eg.
Og vi er heldige og kan velge 🙂
Men om ein då har interesse for det, så er det vel greit det?

 

Livet, det er her og no.

 

Og eg vil gjere det beste ut av det, og glede meg over alt eg KAN utrette.

Om det er å være på blogg og dele mine turar, være i godt lag med venner og familie, gå den lange turen, den korte turen, rydde hus, dra på kafè, legge ut ei historie………
Eg elskar å fotografere!

Ja, nokon “må” gjere det også, så du har noko å følge med på……..

 

For du er kanskje ein av dei som ikkje legg ut noko sjølv, men er inne og ser på alle andre.
Og det er lov det også.

 

Opp til kvar enkelt!

 

Men det beste er jo om ein sjølv lagar seg gode dagar og ikkje hengjer seg opp i alt andre gjer.

Eg har ikkje dermed fått mykje kritikk for at eg bloggar.

Høyrer mykje positivt 🙂

Og mange les eller er innom bloggen – og det synes eg er veldig kjekt.

 

Det eg synes er så rart, er at folk er så enormt opptatt av kva andre gjer, utan å gjere noko i eige liv.

 

Ikkje alle bloggar er like, og ikkje alle innlegg er like.

 

Det fins så mykje spanande i bloggverden;
interiør, mote, reiser, tips til bøker og filmer og serier og turer.
Helse, hud og hår, fysisk og psykisk helse, trening, mat.

 

 

Og det er så mange hyggelige mennesker bak desse bloggane.

 

 

Så har vi lyst å dele av oss sjølve då………

Eg storkosar meg med blogg.

Fortel om turar og opplevingar.

Deler mine dikt og mange gode minner.

Deler mat-oppskrifter eg er fornøgd med.

Vi er ikkje like, nokon av oss.

 

Eg har nok rulla med augene eg og – det er ikkje det eg seier.

Men eg har lært meg å akseptere at vi er forskjellige, og at vi ikkje likar det same.

At vi har kvar vår bagasje – på godt og vondt.

 

Eg er opptatt av dette å gripe dagen.

 

Sjå det positive i ting, og ikkje snakke ned.

Eg prøvar berre å seie at det er DETTE livet du og eg har.

 

Og eg har ikkje tenkt å site på gjerdet og dingle med føtene i mitt tildelte liv.

 

 

Eg elskar livet og naturen, og vil få med meg mest mogleg før eg forsvinn fra jorda`s overflate.

 

 

 

#bloggverden #bloggere #blogg #livet #gripdagen #carpediem #rullemedaugene

14 kommentarer
    1. Nå måtte jeg smile her for meg selv 😀 Jeg har jo vært innom samme tema noen ganger. men ikke så flott og grundig som du akkurat nå har gjort 🙂 Tusen hjertelig takk. Jeg er jo fra et lite sted, hvor “alle” vet hvem jeg er. Jeg deler jo også mange innlegg på fb. Jeg har jo heller ikke fått mange negative innspill. Det er vel mer en egen følelse.. “blir det for mye..”? Men jeg følger deg i tankene dine 100%. Men vil legge til en ting. Det er jo mange som deler&deler, av sånne “ferdigproduserte” innlegg, eller nyheter, eller annet. Det vi deler er egen produsert, egne bilder og egne ord. 🙂 Og ikke for å bli rike, men fordi vi liker det og har lyst til det, og VIL gjøre det. Uansett hva andre mener, dermed basta 🙂 Enda en gang tusen takk for et flott innlegg 🙂

      1. Hei og hå og tusen takk for herlig tilbakemelding. Og det er sant soom du sier; vi deler av egne ord og bilder <3 Tusen takk for deling!!!

    2. Jeg er enig med deg 🙂 Og heldigvis ikke fått særlig negativt. Folk er som regel positive, eller sier ingenting. Og jeg er jo LITT glad at noen vil sitte å lese bloggen min, ta seg den tiden det tar. Så kan de gå ut på sine ting etterpå 🙂 He-he. Nå er det ikke lenge til vi sees vel 🙂 Glad du blogger, glad du finnes 🙂 Klemmer <3

    3. veldig bra innlegg og jeg er 100 % enige med deg.Rulle med øya har jeg ikke gjort,men jeg hvet att noen ikke liker att eg blogger,men det bryr eg meg ikke om for som du sier,det er så utrolig mange flotte mennesker her inne ,jeg har truffet mange av mine bloggvenner og hvet att jeg liker hver og en av dere kjempegodt :=)

    4. Det er sunt å utvide horisonten litt, og det gjør man både når man blogger og når man leser blogg.
      Jeg har ikke hørt noe negativt om min blogging, men fordet kan det ha kommet noe negativt bak min rygg. Det bryr meg ikke. Det blir som du skriver her, og alle har jo hver sine ting 🙂
      Kjekt å lese hos deg. En av bloggene jeg er fast innom og leser ♥
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg