motivasjon

GOD MORGEN
Med blanke ark og….

Så farger man den nye dagen selv, og jeg hadde for mål i dag å komme meg opp og dra på Aktivsenteret å spinne.

Det nye året med trening.
Være aktiv!
Treningsglede
– kjenne at man blir sterk og kondisen øker.
Det er mål for meg 🙂
Bli sterk og være sterk.
Kjenne pulsen slå og kroppen virker.

Mestre!

Trene!

Det er herlig å svette litt og kjenne på at kroppen fungerer.
Og jeg kom meg opp.
Hunden fikk gjøre sitt og jeg laget meg en god juice fra frukt som hadde ligget gjennom jula og nesten blomstret.

En super start på dagen med nyyyydelig hjemmelaget juice.

Og et glass ekstra ble det som står i kjøleskapet til i ettermiddag.

Så var jeg fremme ved aktivsenteret og superklar rett og slett 🙂

En herlig spinning-økt på morgenen.
Ikke så mange som er på disse morgentimene, og det synes jeg er helt greit.


Svett, god og varm, og veldig fornøyd.
HERLIG er rette ordet etter en times spinning.

Dette er den gode starten på dagen jeg vil prøve ta med meg.
Ikke hver dag………. men spinning et par dager i uka MÅ jeg ha tenker jeg.

Styrke er viktig.

Muskler er ferskvare!

JEG ER I GANG!

 

 

#fitbit #spinning #ferskvare #musklererferskvare #trening #aktivtrening #mestringsfølelsen #treningsøkt #globeracer #treningsglede #juice #hjemmelagetjuice #morgentrening #aktiv  #kondis #treningsmål #målforåret #revmatiker #revmatisme #fibromyalgi #mestring #gripdagen #trene #mestre

16 kommentarer
    1. Dæsken 😀 Her har du bestemt deg 😀 Ingen tvil.. pjuhh.. og jeg som har et Stamina medlemsskap jeg driver ög betaler på. Må vel ta en tur innom og høre om jeg kommer meg inn igjen.. tror de har endret på det 😛 Men har jo vært noen ganger på fysioen ,,, ”egentrøst….” 😛 Lykke til 🙂

      1. hahahahahaha joda jeg må motivere meg selv til trening på senteret – og det er jo godt når man er kommet innenfor dørene 🙂 Selv om jeg trives best ute er det viktig trening innendørs også som jeg bør fokusere på 😀 Ja det er nok mange som er støttemedlemmer heheheheh

    2. for et herligt innlegg,full av energi og livsglede :=) helt på det nivået er nok ikke jeg ,men jeg kom meg ut og turen ble dobbel så lang som jeg hadde planer om,belønningen var å få se ørna sitte der i treet :=) men skal prøve å komme meg ut hver dag ,det er målet mitt,har sittet vel mye i ro den siste måneden og det synes på vekta :=)

      1. Ja jeg må bare prøve å motivere meg selv til trening utenom fjellturene 😀 Jeg er iallefall igang igjen! Men uansett er bevegelse bra! klem

    3. Så herlig dette så ut! Både trening og juice 😉

      Det er ikke å nekte for at det er godt å komme i gang med trening. Spinning har jeg så vidt prøvd, og det likte jeg ikke. Må nok finne på andre ting jeg. Fikk trent godt i dag jeg også, og en god tur med mannen min i kveld i snøværet.
      Ha en fin kveld! Klem <3

      1. Ja man må gjøre det man liker 😀 Godt å være i gang iallefall 😀 Ha en fin kveld du også 😀 klem <3 (Jeg skal på nattevakt)

      1. Ja det kjennes på kroppen! I dag er jeg støøøøøl……….. hehehe hadde helt glemt at musklene som ikke har vært i bruk blir vonde den første tiden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg