mat mĂĽ man ha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og WOK er supergodt!
Vegetar-mat har blitt noe av det jeg setter stor pris på, og i dag blei det vegetar-wok 🙂


Med fullkorns-pasta, poteter, chili, gulrot, purreløk, og i dag tok jeg rester av frosne grønsaker. Pluss et par dÌsjer med lett-rømme.
Berre lekkert rett og slett!

Og sĂĽ mett som jeg blei da!

 

Men, på en lørdag må  det av og til bli dessert 🙂
Og jeg er mellom nattvakter, så………

Jordbær og jordbæryoughurt blei det i dag 🙂
Jeg bare elsker disse youghurtene!

 

 

 

#lørdag #middag #wok #jordbÌr #youghurt #helse #sunnmat #matmümanha

4 kommentarer
    1. SĂĽ godt ut det meste av dette… Bare ikke rømmen og yoghurten 😀 He-he..Du kjenner MEG 😀 Men kos deg du <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg