lesertall

 

KOMMENTARER OG SVAR

Hei pÄ deg!

Jeg svarer pÄ alle kommentarer men forstÄr det som at INGEN ser at en svarer?
Jeg synes det er litt dumt



.
For av og til har man svar pĂ„ spĂžrsmĂ„l man fĂ„r – og nĂ„r jeg satt og svarte her i sted, sĂ„ tenkte jeg at; jammen de ser det jo ikke allikevel?
Stemmer dette?

Men, jeg kommenterer og svarer jeg – og det er jo alltids morsomt Ă„ fĂ„ kommentarer.

Og disse listene




Jeg tror ennĂ„ ikke jeg har vĂŠrt pĂ„ en liste jeg – men jeg har ikke tid til Ă„ fĂžlge med pĂ„ det heller.
Men kanskje en dag havner jeg ogsĂ„ der??    🙂

Jeg har egentlig nok med Ă„ fĂ„ inn innlegg, lese andre og svare og kommentere 🙂

Jeg sitter ikke sĂ„ mye ved dataen – og orker liksom ikke bruke all min tid pĂ„ blogg.

SÄ, jeg blogger jeg. 
Det er det jeg liker, sÄ fÄr leserne og tallene styre seg selv.
Det viktigste er at jeg liker det jeg gjþr og at det ikke er noe pes for meg, da gidder jeg ikke mere 😀

 

SĂ„ takk til deg som er innom min blogg og leser!
Og takk til deg som er innom og leser OG kommenterer!!

 

TUSEN TAKK!!!

Ønsker dere alle en fin fin dag!

#lesertall #kommentarer

30 kommentarer
    1. Koselig bilde 🙂 Enig man mĂ„ blogge for at en trives med det..jeg har masse tid men stopper seg pga skriving pĂ„ pc.. Jeg sjekker svar om jeg har lagt igjen en mer utfyllende kommentar hos noen eller har spurt om noe..kommer litt an pĂ„ typen innlegg jeg har kommentert pĂ„:) Leser sĂ„ si alle innlegga dine selv om jeg ikke kommenterer alle..det hadde blitt for slitsomt med det nye kommentarsystemet der en mĂ„ fylle ut navn og adressefelt hver gang :)) Klem <3

      1. ja det er ikke alle jeg heller kommenterer pĂ„ 🙂 Jeg mĂ„ kanskje starte Ă„ sjekke mine svar der jeg setter nye spĂžrsmĂ„l ved ting 😀 Tusen takk annebe 😀 klem

    2. Da er vi to. Jeg ogsĂ„ blogger mest, og kommenterer det jeg rekker. OgsĂ„ stikker jeg innom og leser svar pĂ„ mine kommentarer nĂ„r tida strekker til for det. 😉 Og har jeg kommentert noe jeg hĂ„per pĂ„ et svar pĂ„, ja, da er det veldig greit Ă„ gĂ„ inn igjen og leser svaret. 🙂 Veldig greit pĂ„ den nye bloggen min, for der fĂ„r jeg beskjed bĂ„de pĂ„ kommentarer og pĂ„ svar. BĂ„de pĂ„ bloggen min, og pĂ„ bloglovin. OgsĂ„ har jeg en del, deriblant deg, pĂ„ mailliste. Men det blir maange mail 😉
      Veldig greit, for da vet jeg om det har kommet svar pĂ„ kommentarer. Klem 🙂

    3. Helt skjĂžnne bilder av nydelig natur! Og sĂ„ vakre hus! – Jeg leser vanligvis ikke blogger, men sĂ„ tilfeldigvis bildene og mĂ„tte kikke innom. Og hunden er jo helt skjĂžnn. – Ha en fin dag!

    4. jeg leser alle komentarer jeg fÄr og jeg komenterer alle innlegg jeg leser,noen ganger svarer jeg tilbake pÄ en komentar,men da har jeg gjerne stilt et spÞrsmÄl selv :=) jeg bryr meg ikke om topp 100 statistikken ,men ser jo att jeg ofte er pÄ den alikavel ,og om jeg ikke er det ,ja da er det ogsÄ greit :=)

    5. Nei, man fÄr ikke lenger beskjed nÄr bloggeren svarer pÄ kommentaren man har lagt igjen- med mindre man har krysset av for at man vil ha oppdateringer pÄ mail.

      Jeg har ikke krysset av slik, for jeg har for mange mail fra fÞr av og orker ikke enda flere mail Ä gÄ igjennom. Og jeg syns likevel at det systemet er tungvindt. SÄ, da mÄ man nesten bare huske selv hvilken innlegg man kommenterte og gÄ tilbake dit for Ä se om man har fÄtt svar.

      Trist, men slik at det blitt. De vil vel kun ha enveiskommunikasjon her inne :/

      Ellers er jeg enig med at man blogger slik man orker og har tid til. Jeg jobber 100%, sĂ„ jeg har heller ikke tid til Ă„ sitte time, etter time foran pc. Jeg skal gĂ„ tur med hunder og spise middag og helst kveldsmat etter jobb og fĂžr jeg legger meg, og da er det gjerne ikke sĂ„ mye tid til overs til Ă„ andre ting 🙂 Noen dager prioriterer jeg bloggen, andre dager mĂ„ jeg prioritere andre ting 🙂

      Og det er heller ikke alle innlegg jeg kommenterer. Det tar for lang tid, rett og slett. Jeg prĂžver Ă„ vĂŠre innom alle mine fast, som begynner Ă„ bli en god del, og hvis de da blogger bĂ„de 2,3 og 5 ganger om dagen, sĂ„ har jeg faktisk ikke kapasitet til Ă„ kommentere 1 av de, noen ganger 2 innlegg hvis det er noe spesielt 🙂

      1. Ja jeg vil heller ikke ha flere mail enn jeg allerede har 😀 SĂ„ da blir det litt slik da – ogsĂ„ fĂ„r vi kose oss med bloggingen vĂ„r 🙂 klem

    6. Det er jo dette som har blitt det vanskeligste pĂ„ den nye plattformen, og fĂžlge opp innlegg og kommentarer slik man gjorde fĂžr. Men det kan veldig godt bare vĂŠre en fĂžlelse. NĂ„ har jeg scrollet gjennom innleggene dine bakover, og du er veldig flink Ă„ svare pĂ„ kommentarer sĂ„vidt jeg klarer Ă„ se 🙂 Det skal du ha. Jeg prĂžver jo Ă„ gĂ„ gjennom mine egne innlegg noen dager for Ă„ vĂŠre sikker pĂ„ at jeg fĂ„r svart alle som kommenterer. Men det er jo umulig Ă„ si om det er noen kommentarer til mine innlegg som ikke kommer frem. Av og til nĂ„r jeg sender en kommentar sĂ„ fĂ„r jeg melding om ”to like kommentarer”, selv om jeg bare har sendt en gang. Da er jeg usikker pĂ„ hva som skjer. Jeg har jo ikke klart Ă„ innstallere det statistikk programmet heller. Akkurat det med Topplista har jeg kommentert noen ganger. Skal man henge med der sĂ„ mĂ„ man pĂžse ut innlegg, og da blir det i hvert fall ikke lettere Ă„ fĂžlge opp bloggvenner 🙂 Ha en fin kveld, og nyt blogginga som en fin hobby. Det er det aller viktigste 🙂 Klem

      1. Tusen takk! Ja en fin hobby! Jeg svarer alle som kommenterer – men har forstĂ„tt at svarene ikke blir registrert tilbake til de som har kommentert klem 🙂

    7. Jeg synes ogsÄ det er koselig med kommentarer. Og jeg svaret ogsÄ altid. Men jeg savner det som var fÞr, at man fikk opp svaret man hadde fÄtt pÄ sin kommentar. NÄ kommer det ikke inn pÄ bloggen min og mÄ man sjekke hele tiden. Litt tungvind! Ønsker deg en fin kveld!

    8. Tittei 😉 Er innom deg kan du skjĂžnne. Av og til via bloglovin, av og til via nettleser 😊 Blitt elendig av meg til Ă„ kommentere, men jeg har fĂ„tt en hvisken om at «husk» meg som virker kommer tilbake. Blant annet, sĂ„ jeg ser fram til den dagen, uten tvil. FĂžles litt som «blokka» mister litt kontakten om dagen, og det henger jo naturligvis sammen med at det er for mye Ă„ repetere hele tiden. Men dagen kommer đŸ€©

      1. 😀 hehehehe ja jeg kommenterer og svarer pĂ„ det meste og er inne og leser mye UTEN Ă„ kommentere ogsĂ„………… sĂ„nn er det :_)

    9. Hvis jeg spĂžr om noe spesielt nĂ„r jeg legger igjen en kommentar, sĂ„ kommer jeg tilbake og leser svaret. Ellers ikke. For jeg orker ikke ta runden om igjen… SĂ„nn er det blitt .. Hm.. Klem til deg <3

      1. Ja tenker det er slik det blir. Jeg bare kommer pÄ det nÄr jeg sitter og svarer at jeg ikke mÄ legge opp til nye spÞrsmÄl i mine kommentarer eller svar :_D

    10. Jeg likte sÄ godt nÄr man fikk det tegnet oppÄ linjen. Der man hadde fÄtt svar pÄ det man hadde skrevet til den andre. Synd at det ikke er sÄnn nÄ. Og den listen bryr jeg meg ikke om. Synes det er koselig Ä bare blogge og snakke med dere <3

    11. Hihi, akkurat det standpunktet har jeg landa pĂ„ ogsĂ„! Jeg blogger, og koser meg med kommentarer – jeg svarer pĂ„ dem selvom kanskje ingen ser pĂ„ svaret. Jeg ser at mange har hĂžyt antall sidevisninger…… det har ikke jeg……. jeg kommer nok aldri pĂ„ noen toppliste…. men – SO WHAT! Jeg skal kose meg, jeg! Klemmer <3

    12. Ja det er dumt…at man ikke fĂ„r beskjed om noen svarer pĂ„ en kommentar…Derfor er jeg blitt slĂžvere med Ă„ svar pĂ„ kommentaren selv…for regner med ingen gĂ„r tilbake for Ă„ se….Jeg syns det blir litt mye snakk om den topplisten…sĂ„nn var det ikke fĂžr..da levde vi i vĂ„r egen lille blokk…likte det best jeg….hihihi…Flott bilde av dere!

    13. Synes dette nye er veldig tungvint og tar tid. Jeg tar en runde om morgenen og ser hva folk har svart meg hos seg selv. Jeg blogger for trivsel og da orker jeg ikke Ă„ kjempe om lesertall. Ingen toppliste pĂ„ meg, nĂ„r de legger opp til at man mĂ„ legge inn en haug innlegg hver dag. Jeg fortsetter som jeg alltid har gjort og koser meg med det og de bloggene jeg fĂžlger. Klemsiklem 🙂

    14. Etter at nesten alle jeg fĂžlger har havnet pĂ„ “nyeblogg.no” sĂ„ har jeg slitt med Ă„ fĂ„tt kommentere. Ja dersom jeg bruker mobil eller ipad altsĂ„. Mobilkommentarene forsvant liksom bare… SĂ„ nĂ„ er det den gode gamle pc’n som mĂ„ brukes om jeg vil gi livstegn fra meg. Jeg blogger for min egen del, og ikke for Ă„ oppnĂ„ hĂžye lesertall, og derfor er jeg nok ikke sĂ„ attraktiv for overflytting.. Jeg prĂžver likevel Ă„ besĂžke alle jeg fĂžlger selv om dere ikke ser at jeg har vĂŠrt innom. Ønsker deg en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg