inspirasjon

Til
Drageskaret
og
forbi

 

 

Denne turen har jeg ikke gÄtt pÄ mange Är.
Og ei turglad dame la ut et bilde pĂ„ FB en dag – og jeg husket plutselig pĂ„ denne turen.
Hun sa at JEG hadde inspirert henne til Ă„ gĂ„ den etter min fĂžrste tur 🙂
SĂ„ artig !
Og nÄ inspirerte hun meg til Ä gÄ den igjen!

 

Det er sÄ herlig nÄr man kan inspirere hverandre.

 

 

Storehornet/Sandviktua
og
Nupatinden

 

Jeg startet 10.15 og var ved Nupatinden 11.15.
SĂ„ greit Ă„ vite at man bruker ca 1 time en vei.
Og jeg gjekk i et greit og rolig tempo 🙂


Stiene er forbedret siden jeg var her sist 🙂


Det gĂ„r fort Ă„ komme seg til Sandviktua/storehornet 🙂


SĂ„ er det turen videre ut pĂ„ enden av fjellet her – til neste topp som er Nupatinden 🙂


SĂ„ er vi ved
Nupatinden

 

Og her er det flott utsikt mot
KVAMSØYA OG SANDSØYA


Der ute gĂ„r #sjutoppsturen hver langfredag 🙂
Dette Äret fÄr jeg ikke vÊrt med pÄ den turen




SĂ„ er det samme veien tilbake 🙂


Jeg er pĂ„ vei tilbake mot toppen der borte – det er Storehornet/sandviktua  🙂

 

“De bakkene man har gĂ„tt ned
mĂ„ man mest sannsynlig gĂ„ opp igjen “

~š Sitat = mette ~š


Og da har vi gĂ„tt tilbake hele fjellet fra Nupatinden – som du ser bak varden.
Og det gjekk heilt flott det 🙂

Er glad det blei denne turen i dag.

 

Denne er sĂ„ fin – og de fleste klarer den – og iallefall turen til Storehornet/Sandviktua 🙂

Med litt kaffe/kakao – kanskje en matpakke – litt frukt


.
Sitteunderlag.
SĂ„ har man en fantastisk dag ute i naturen.

 

GOD TUR!

 

 

 

 

#debakkenemanhargÄttnedmÄmanmestsannsynliggÄoppigjen #fjelltur #storehornet #Nupatinden #sandviktua #ivaraasen #deigamlefjellisyningom #hundogmenneskepÄtur #hundenLeia #drageskaret #larsnes #sandekommune #utpÄturaldrisur #fjellsko

14 kommentarer

Siste innlegg