kronisk betennelse

 

 

 

HOS KIROPRAKTOREN

 

Det er så fint å kunne gå til en person som lytter og forstår.
En person som er både kiropraktor og i tillegg rett og slett en psykolog.

Det er gode timer.

Men……..
Jeg har en betennelse bak høyre skulderblad som ikke gir seg.

Hun/kiropraktoren – gir god behandling.
Vi holder på med rygg, skuldre og nakke pluss hodebunn.
Og det ser ut til at det tar sin tid i den øverste regionen.

Så er det ryggplagene fra livet og ned……..
Rygg og hofter.
Det er muligens der alt sitter, og gjør at jeg har de plagene jeg har med skuldre og nakke pluss hode.

Jeg har jo fått beskjed om at FIBROMYALGI er mere aggressiv i kroppen min / har økt i styrke – om man kan si det slik.

Men, den nedre del er ikke i kiropraktorens tanker foreløpig – hun skal lese seg opp på røtgenbilder først.
Hun er dyktig må jeg bare si.
Jeg er veldig fornøyd med min kiropraktor.
Ingen knekking foreløpig.
Bare punkt-massasje 🙂

Kanskje klarer jeg meg mer og mer uten kiropraktor etter hvert?
Men foreløpig er det verdt hver en krone.

Jeg synes bare det skulle være som ved fysioterapi – at man får frikort etter hvert.
Det får man ikke uansett hvor lenge man går til kiropraktor.

Men, når det er det som hjelper meg, må jeg bare fortsette.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#revmatiker #fibromyalgi #artrose #benskjørhet #osteopeni #skoliose #helse #minhelse #kiropraktikk

10 kommentarer
    1. Lykke til 🙂 Jeg har jo selv vært til kiropraktor et par ganger, men madammen har vært ”stamgjest i perioder 🙂 Gode tanker 🙂

    2. Ja, det er fint når man finner en behandler der man får den behandlingen som funker! Men som du sier, er det synd at det ikke går på egenandelskortet. Det blir fort kostbart! Jeg har gått hos manuell terapeut, noe som fungerte for meg. Det går heldighvis på egenandelskortet. Ha en fortsett fin kveld! 🙂

    3. Det burde absolutt vært en del av egenandelskortet ja. Mange som trenger å gå til kiropraktor i løpet av livet, og det er veldig kostbart. Leit du skal slite med slike smerter. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg