høydeskrekk

 

OSLO
Og en tur i “vinterland”

Julemarked – masse mennesker over alt – og et pariserhjul

Jeg møter mi venninne, Laila.
Vi skal titte litt på vinterland og julemarked.
Og jeg som har høydeskrekk, ja jeg får ideen om at vi må ta en tur med pariserhjulet.
Og Laila spanderer !


TUSEN TAKK!

 

Veldig koselig i byen selv om vi gjekk i kø hele tiden 🙂

Jeg må ærlig innrømme at det vart i høyeste laget for meg og jeg blei redd………………
Men, vi fikk hele TRE runder  hehehe  så den siste runden var grei.
Morsomt ble det iallefall etter hvert når jeg klarte slappe av litt 🙂

 

Fantastisk utsikt rett og slett.

Vi blir sultne etter hvert – og jeg foreslår
INDISK og vi havner på
JAIPUR indisk restaurant midt i karl-johan.

NYDELIG MAT!

 

 

Noen herlige timer i lag med mi venninne 🙂

Så gleder jeg meg til neste anledning for en Oslotur.

 

#oslo #indiskmat #pariserhjul #julemarked #venninner #høydeskrekk #foto #utsikt #fotografering #vinterland

12 kommentarer

Siste innlegg