fresh skin activ

Jepp!

Ansiktsmaske etter endte nattevakter føltes rett i dag 😀

 

Og denne kan brukes som direkte skrubb på fuktig ansikt eller legges som en maske på tørr hud. I dag blei det som maske på tørr hud. Og det kjennes godt, friskt og oppstrammende 😀

 

 

Jeg glemmer som regel at jeg har disse tingene, helt til de dukker opp bak noe annet i skapet, som i dag 🙂

 

Og det er jo veldig greit med SNAP som legger et fint filter over bildene 😀

Som ny!

 

I allefall fresh og glatt i huden 😀

 

 

#skinactiv
#ansiktsmaske
#garnier
#scrub

8 kommentarer
    1. Deilig med maske da 🙂 Man blir fin i huden 🙂 Jeg gjør det ikke spesielt ofte akkurat, men lurer pĂĽ om jeg skal unne meg en ansiktbehandling UTE et sted… AltsĂĽ shoppe meg litt ansikt-spa 🙂 Klemmer <3

    2. Nice, deilig med fresht fjes 🙂 Og når tuben virker tom, klipp den i to å bli overrasket over hvor mye mer som er igjen. For at den ikke skal tørke, bruk toppen som lokk ved å tre den over bunn. Flere tips på min blogg Gnierfru.com om du vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg