de fire Ă„rstider

FJELLTUR
FOR
HUND
OG
MENNESKE

Og det fÞltes som om de fire Ärstider var med oss pÄ turen.

Men flott tur uansett!

GOLLENESET FYR
OG
OPP
TIL
OKLA

 

“Det er i motbakker at det gĂ„r oppover”

Og en stund blei det ganske varmt og mĂ„tte nesten kaste jakken 😀

 

Men, det forandrer seg fort, vĂŠret.

 

Leia gjesper



..
Er hun lei av turen allerede?

hehehe

Neida, tror ikke det da 😀

 

Men sÄ var det pÄ med hetten, og rusle ned av fjellet.

 

En flott tur vart det uansett om det var bÄde kaldt og grÄtt ei stund.

 

 

 

#okla #Gollenesetfyr #hundenLeia #selfie #hundogmenneske #fjelltur #utetid #defireÄrstiderpÄengang #bergans #turglede #mestringsfÞlelse #deterimotbakkeratdetgÄroppover #drÄpebilder #fotografering #natur

10 kommentarer
    1. Ser ut til Ă„ vĂŠre en flott tur i alle fall 🙂 Og VestlandsvĂŠret er aldri kjedelig 😉 Man vet aldri hva man kan forvente 😉
      Fine sĂžndagen til deg ♄

    2. Flotte bilder! 🙂
      Ja, det er litt sĂ„nn 4 Ă„rstider pĂ„ en dag for tida. I dag sĂ„ det greit ut nĂ„r jeg gikk ut, men sĂ„ hagla og snĂždde det plutselig. SĂ„ jeg var ganske vĂ„t fĂžr jeg kom pĂ„ treninga. 😉
      Du er flink til Ă„ gĂ„ tur, og ta bilder uansett vĂŠr, og det er veldig koselig Ă„ se. MĂ„ oppdatere meg litt pĂ„ innlegg hos deg og andre, for jeg har altfor lite tid til det. Ønsker deg en god mandag! Klem 🙂 <3

      1. Hei Heidi! Ja jeg har for liten tid jeg ogsĂ„ – det er dette med hvor mye tid en skal prioritere pĂ„ bloggen 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg