de fire årstider

 

Jeg er glad i de fire årstider,

men jeg elsker høsten og vinteren.

Klart er jeg glad i våren og sommeren med alt det vakre som spretter ut og farger verden.

Men mest av alt elsker jeg høsten med sitt fargesprakende fargekart,

og den flotte vinteren med det klare lyset,

blåtimen,

og av og til snødekkede marker.

Ja, jeg er glad i våre fire årstider,

men ingenting gir meg mer enn høst og vinter.

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
21.11.18

 

 

 

 

#defireårstider #høst #vinter #vår #sommer #årstider #etdiktmdagen #blogg

6 kommentarer
    1. Vi er heldige som har 4 årstider! Jeg har begynte å sette pris på de alle….hver på sin måte….men høsten er min favoritt….passe temp, vakre farger..men….det fører også med seg overgangen til den kalde tiden..DEN er litt tung..men har også noe fint ved seg….Så ja…alle 4 er gode!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg