bloggtreff

 

 

 

ÅÅÅÅÅ
som jeg hadde lyst Ă„ vĂŠre med 😀
Jeg har truffet alle utenom Randi i bloggen “Som dagene gĂ„r”,
og henne hadde jeg sÄÄÄÄÄ lyst Ä treffe, pluss de andre damene selvfÞlgelig.

Da jeg mÞtte Solliv i fjor sommer,  hadde hun med gave til meg, noe hun hadde heklet. Bordbrikker!

Og om du klikker pÄ bildet under, kommer du inn til
Solliv
som arrangerte bloggtreff i Fredrikstad 1.juni.

 

 

Og de bloggerne som kom til Fredrikstad var:

 

SOM DAGENE GÅR

 

 

FRODITH

 

 

 

KARIDANSEN

 

Og

UTIFRILUFT

 

 

 

 

Herlige damer og herlige innlegg 😀

 

 

 

#bloggtreff #solliv #utifriluft #frodith #somdagenegÄr #karidansen #bloggere #bloggvenner #blogg

11 kommentarer
    1. SĂ„ koselig. Tenkte pĂ„ deg. Var sĂ„ koselig. Randi og du er jo to kreative sjeler. Dere hadde hatt mye Ă„ preke om. Men ikke gi opp kommer flere treff. Du vet, vi hviler ikke …:)klem herfra Fredrikstad.

    2. Du er vel en knupp vel, som skriver om oss og linker inn 🙂 Det var koselig og du skulle jo vért der. Vi snakket om deg at vi hadde truffet deg osv 🙂

    3. Ikke alltid det passer med det man har lyst til 😀 Men om man lever, sĂ„ fĂ„r neste Ă„r vise hva som skjer 😀

    4. Det virker til Ä hatt det kjekt pÄ treff! SÄ artig ag du har mÞtt nesten alle! Fine bordbrikker!:-)

    5. Ja, der skulle du vÊrt vet du! Dumt jeg var sÄ pysete den gangen vi var like i nÊrheten. Jeg lover Ä si ifra om jeg nÊrmer meg dine trakter en annen gang. Klem og takk for reklamen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg