advent

JULEKALENDER
2018

ADVENTSTIDA

Og bak luke nr 10 i pakkekalenderen er dette:

Og vi er snart halvveis i pakkekalenderen, og det letter litt i pakkemengden.
Og om du klikker på kalenderen under her, kommer du til 10. desember 2017 🙂

VĂŚret er:
Vindfullt

 

DEN HVITE NISSEN
av bloggeren natheless

og

FRODITH 
sin julekalender

Blogger jeg vil dele med dere i dag er:

NATUR OG FHOTO

og

TOVEVIEW

og

LADYAUGUST

 

Så var jeg over i den nye verden og prøver å forstå ting og tang denne mandags morgen 😀

Ønsker dere alle en god ny dag og uke!

 

 

 

#mandag #julekalender #luke10 #10desember #hjemmelagetjulekalender #advent

 

22 kommentarer
    1. god morgen.det var gode fine sokker i kalendergave :=) og kjekt ü finne et innlegg fra deg,ja jeg har vist ikke lÌrt meg alt her pü den nye platformen ennü sü jeg jobber litt med ü finne dere alle :=) nü spør jeg om dette innlegget er fra den nye bloggplatformen eller den gamle,jeg lurer for her slipper jeg ü skrive inn navn og epostadresse,hos andre pü jeg fylle inn alt ,jeg trodde vi alle mütte fylle inn alle navn og sünt nür vi komenterer i ett innlegg her pü den nye bloggplatformen .
      Ellers mü du ha en fin dag i ruskevÌret,eller finvÌret,her bøtter det ned sideveien i dag sü jeg holder meg inne :=)

    2. Dette er den nye 😀 Jeg er kommet over!! heheheheh
      Jeg har sett litt inne her og fĂĽtt registrert at jeg vil ha varsler om kommentarer og det fikk jeg nĂĽ – en kommentar og det var fra deg! Og jeg har vĂŚrt og kommentert pĂĽandre sine og noen mĂĽ jeg fylle ut epost og slikt og pĂĽ andre ikke 😀 Kjekt at jeg nĂĽ er her!!! Og at du er her!!!! klem Og jeg ser at nĂĽr jeg nĂĽ svarer pĂĽ din kommentar mĂĽ jeg godkjenne med min epostadresse 🙂 SĂĽ da er det jeg som godtar en kommentar 😀

    3. Se her ja..da er du over i nye…og bildet ble litt langt og kornete…det siste…Fikk du inn headeren uten ĂĽ gjøre noe?? OG jeg ser du svarer til frodith at du fĂĽr beskjed nĂĽr noen svarer…DET har ikke jeg….men..kanskje det er noe som kommer…..Ha en god ny dag!

    4. Å næmen tusen takk for at du delte meg. Så god du er <3 og di sokkene er bare helt fantastisk gode. Di eneste som holder min kalde føtter varme 😀 Har enda ikke blitt flyttet jeg. Men det blir vel. Du får det til du ser jeg 🙂 Flink er du 🙂 Du må ha en kjempe fin dag <3

    5. Fine julestrømper <3 Koselig med sånn pakkekalender 🙂

      Jeg er også over på det nye nå, og har sittet her en stund og gjort meg kjent, og skrevet et innlegg. Det ser ut som at det fungerer greit 🙂 Spennende i alle fall 🙂

      Vi er jo tilvenningsdyktige vi mennesker, så dette vil gå strålende 😀

      Ha en nydelig dag <3 Klem

      1. hehehe ja det er litt ĂĽ sette seg inn i men sĂĽ finner du ut av det !! 😀 Null stress – bare prøv noen ganger – inne pĂĽ kontrollpanel finner du det du trenger for ĂĽ prøve 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg