strĂžm

Det Ä sitte inne/ligge nÄr man verker i kroppen, er ikke noe bra for meg.
For nÄr jeg er rolig, kjennest smerten sterkere.

SĂ„ jeg tenkte at overskyet ver passer i dag, til Ă„ rydde litt i hagen.

Klippe litt hekk, klippe over plenen med lett hÄnd en siste gang fÞr vinteren.

Og jeg fikk gjort litt jeg da 🙂

Med katt og hund pÄ lekeplan en stund. 
Men katten gjekk inn og hunden tuslet rundt meg og var rolig 🙂


SĂ„ denne hekken ble klippet i dag mens hund og katt lekte 🙂

Gressklipperen ble tatt frem for en liten stuss fĂžr vinteren.


Leia er alltids klar for lek 😀


Men – heldigvis ville katten inn sĂ„ jeg fikk gjĂžre andre ting enn Ă„ passe pĂ„ at de ikke lĂžp flere mil bort fra huset 🙂


Jeg fikk gjort en del i dag.

Veldig herlig!


Joda


.. sÄ sa det puff og strÞmmen forsvant.
Jeg var ganske fokusert pÄ at den sorte ledningen ikke skulle komme opp i greinene i hekken bak huset
.
Men sÄ skjedde det allikevel
.
Det luktet svidd og sÄ  
kuttet rett av.

Men, jeg hadde jo to ledninger skjþtet i hverandre for lengden sin skuld, og klarte meg bra med den ledningen som var igjen 🙂
kjedelig med den sorte ledningen da

Men butikken har flere den .-D

SĂ„ fikk jeg gjort litt rundt huset i dag.
SÄ var det rett i badekaret etterpÄ.

Selvpleie er topp etter rusk og rask ute.

Og nÄ slapper jeg av igjen og tannverken siger pÄ.
Men men,,,,   sÄnn er det med den saken.

 

 

 

#mestring #hagearbeid #hĂžstlĂžv #hekk #klippegress #klippehekk #ute #hage #bilder #hundogkatt #fibromyalgi #revmatisme #skoliose #artrose #smertemestring

16 kommentarer
    1. Hehe,,,det har skjedd meg ogsĂ„….Det lukta svidd og sikringen rĂžk….og ny ledning mĂ„tte jeg sykle Ă„ fĂ„ tak i….uff og uff…tror jeg har lĂŠrt…hĂ„per jeg…Over 2 Ă„r siden jeg kutta ledningen nĂ„…

    2. Ja sĂ„nn er jeg ogsĂ„..liker Ă„ gjĂžre noe nĂ„r smerten er pĂ„ det verste…klarer ikke ligge og irritere meg..SĂ„ deilig Ă„ fĂ„ gjort ogsĂ„…Fortsatt god bedring! koselige bilder!

    3. SĂ„ deilig Ă„ fĂ„ gjort litt i hagen. Det forsvinner liksom ikke av seg selv… Her burde jeg tatt en liten opprensking, men jeg er “flink” Ă„ utsette akkurat det. Vi skal ha dugnad i sameiet i begynnelsen av november og da leier de inn container til hageavfall sĂ„ jeg fĂ„r prĂžve Ă„ rydde opp litt fĂžr den tid. SĂ„ deilig med badekar, vi kastet ut vĂ„rt for mange Ă„r siden fordi det nesten aldri var i bruk. Av og til savner jeg det 🙂

    4. Å sĂ„ flink du har vĂŠrt! SĂ„ bra at du er ferdig med alt pĂ„ en gang da! HĂ„per du kan hvile litt nĂ„ da… og at det ikke verker for mye! Gode klemmer <3

    5. Ja, sÄnn kan det gÄ, he-he! SÄ godt Ä vÊre ferdig med hÞstlige forberedelser utendÞrs. Greit med frebeinte smÄ hjelpere ogsÄ, he-he. Med pÄfÞlgende bad, sÄ blir det magisk. Huff! HÄper du snarlig fÄr bukt med tannverken! God natt!

    6. du kan iallefall slappe av og vite att hagen er klar for vinteren,her tok mannen tak i helgen litt for bra ,ja han kuttet helt ned til bakken 2 solbÊrbusker og en rips i tillegg en gammel rosebusk ( det tar nok en 2-3 Är fÞr jeg fÄr solbÊr igjen der ja,heldigvis hadde jeg 1 solbÊrbusk til og fikk stanset mannen fÞr den ogsÄ forsvant med saksen

    7. fruensvilje: SĂ„pass altsĂ„! Han tok skikkelig tak nĂ„r han fĂžrst var i gang altsĂ„………… 🙂 Bra du fikk reddet et solbertre da!!! :-)Jeg prĂžver Ă„ se en Ă„pning i skydekket og en fin dag for en tur til Volda……. 😀 Er meldt en del regn nĂ„ fremover sĂ„ kanskje det blir en vinterdag vi mĂžtes 🙂 Koselig det ogsĂ„ 🙂

    8. er nok mye regn fremover nÄ ja ,skal til Volda 30 oktober har legetime kl 11.45
      men det er fort gjort Ä ta en Voldatur om vÊret bedrer seg.mÄ bare fÄ vite det dagen i forveien :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg