i love my life

FREDAG

Og det blĂĽser og regner veldig masse.

Alarmen pĂĽ klokka har ringt og jeg er oppe og hopper.


Ingen utsikt gjennom vinduet – bare dataen som spegler seg 🙂
Jeg skal pĂĽ spinningtime og slyngetrening.
Trening er viktig i min hverdag.


Klokka på FITBIT viser 08.14 ja og jeg har siden 00.00 kommet opp i 284 skritt 😀


Jadda – jeg og disse selfiene da……..
Dere får bære over med meg 😀
Hehehehe


Det lysner ute og en ser litt mere 🙂
Her er jeg kommet til Aktivsenteret i Herøy.
Her trives jeg!


Runder hjørnet og plasserer spinningsko ved sykkelen som “nesten” har blitt min faste plass……..
Joda…. for jeg sitter nesten alltid på samme sykkel……
Vanedyr.


SĂĽ ordner jeg meg plass i salen for slyngetrening.

Obs!
Ble jammen en selfie her også  😀


Spinning-timen er ferdig.
Dyktige instruktører er godt ü ha.
I dag var det nytt program for min del som ikke var der sist.
Herlig time!!!!!!!!!


Hehehehe helt herlig ü vÌre ferdig med dagens trenigs-økt.
Og jeg har det helt tipp topp og kroppen er fornøyd.

Som Robbie Williams sier;
I LOVE MY LIFE

Og denne digger jeg <3
Sjekk den ut da 🙂

 

 

Kjører hjemover og det regner og blüser like mye.
Men hva gjør vel det.
Dagen er her og nĂĽ uansett.

Det renner elver i kvalsvikstranda.


Dette viser FITBIT nĂĽr jeg har kommet meg hjem.
Man für ikke skritt ved spinning, men treningen omgjøres utfra intensitet.
Så dette har vært en flott økt – som er ganske vanlig for meg ialleall et par ganger i uken.

Nyt dagen der ute!
Hver dag er en NY dag <3

 

 

#ilovemylife #robbiewilliams #trening #aktivtreningherøy #nytdagen #regnogvind #aktivtrening #fitbit #treningsglede #selfie musikkvideo #fibromyalgi

 

 

14 kommentarer
    1. oi oi oi ,ja jeg skulle vĂŚrt sĂĽ flinke jeg ogsĂĽ hi hi et herligt innlegg ) blir glad av sĂĽnt.
      Men om jeg ikke har trent i dag sĂĽ har jeg ikke sittet pĂĽ rumpen heller hi hi kos deg i kvelden

    2. Liker selfier jeg..og disse var jo skikkelig sporty :)) Gikk pĂĽ treningssenter før jeg ble syk..men for meg er ikke trening alltid positivt…men komme meg ut ĂĽ fĂĽ litt bevegelse gjør jeg sĂĽ ofte jeg klarer… Bra at du prioriterer trening nĂĽr det hjelper for deg :)) Kos deg med fredagen videre <3

    3. Du er jammen tøff..herremin for et maraton..hihihi..blir sliten jeg..av ü se pü bildene..her holder det med tur..ikke noe mer slit..Men det blir vel en livstil..sü kos deg med livet DITT! det er ditt..:-) Ha en god helg!

    4. Å sĂĽ deilig ĂĽ begynne dagen med trening – det gjorde jeg ogsĂĽ idag………. fitbiten min viser nĂĽ over 13000, sĂĽ jeg er fornøyd med dagen! Beat for beat pĂĽ tv og under pleddet! Fyr i ovnen! Klemmer og god kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg