13 desember

JULEKALENDER
2018

ADVENTSTIDA

Og bak luke nr 13 fikk jeg dette:

Boxer!
Kjekt Ă„ ha og gode Ă„ ha pĂ„ 🙂

VÊret er som i gÄr;
StrÄlende!

 

Om du klikker pÄ bildet under, kommer du inn til 13. desember 2017


I gÄr hadde jeg bursdag, og det var en herlig dag fra ende til annen.
Og her inne pÄ bloggen hadde
FRODITH et herlig innlegg om meg, om du klikker pÄ
bildet under

Tusen hjertelig takk for gode ord og bilder 🙂

 

 

Hos natheless kan du lese videre om

DEN HVITE NISSEN

og

julekalender og Lucia-feiring hos

FRODITH

 

 

Blogger jeg vil dele med dere er:

KAOSVERDEN

og

DEVENY

 

 

Ønsker dere alle en herlig torsdag!

 

#bursdag #kalender #advent #julekalender #hjemmelagetjulekalender #lukenr13 #13desember #pakkeluke

13 kommentarer
    1. MĂ„ gratulere deg sĂ„ masse med overstĂ„tt dag. Skulle gjĂžre det i gĂ„r. Men det gĂ„r litt i sur her om dagen i denne blogg verden <3 HĂ„per du hadde en fin dag. Og at du fĂ„r en fin dag i dag ogsĂ„ 🙂

    2. Gratulerer pĂ„ etterskudd ♄
      Jeg tror jeg fikk gratulert deg pĂ„ FB da 🙂

      Fine adventsgaver du fĂ„r ogsĂ„ 🙂 Koselig med kalender 🙂

      Ha en fin dag 🙂

    3. En deilig boxer er jo en fin kalendergave 🙂 Gratulerte jo pĂ„ Fb ..men sier gratulerer med gĂ„rsdagen her ogsĂ„.. <3 Koselige blogger dette.. Kaosverden kjenner jeg ikke men skal titte innom ! Flott bilde ..likte sĂ„ godt kontrasten det ble med den rosa detaljen..:) Klem <3

    4. Gratulerer med overstĂ„tt bursdag! Det var ikke meningen Ă„ glemme deg i gĂ„r, men nĂ„ nĂ„r sĂ„ mange har flyttet ut av bloggblokken og jeg fortsatt er igjen sĂ„ sliter jeg litt med Ă„ fĂ„ med meg alle innlegg. Jeg regner med at jeg blir flyttet etterhvert jeg ogsĂ„. HĂ„per dagen din var fin, og bursdagsinnlegg fra frodith er bestandig koselig Ă„ fĂ„ 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg