advent

JULEKALENDER
2018

ADVENTSTIDA

Og bak luke 19 den 19. desember fikk jeg dette:

Gode Kari traa sokker!

Kommer alltid godt med ute på tur disse gode sokkane 🙂

 

Veret i dag?
Det er mørkt ute ennå så jeg vet ikke…… men det blåser litt mere enn i går. Tror det er meldt overskyet 🙂

 

 

Om du klikker på bildet under,
da kommer du til 19. desember 2017

Hos bloggeren, natheless, kan du lese om

DEN HVITE NISSEN

og

klikker du på
FRODITH
så kommer du inn til hennes herlige julekalender og konkurranse.

 

 

Blogger jeg vil dele med dere i dag er:

MIDTLIVSKRISE

og

EVASWINDOW

 

 

 

#julekalender #advent #lukenr19 #19desember #ventetid #hjemmelagetjulekalender #desember #advent

16 kommentarer
    1. Kari Traa produkter er jeg veldig glad i, de så herlige ut de sokkene der. Og i dag kan jeg se bildene. Men det er andre blogger som er bildeløse også, selv om de har lagt inn bilder. Jeg tror det er noe bloggrusk ute og går. Håper de får fikset opp i det i alle fall 🙂

      Tusen takk for linken ♥ Koselig det 🙂 Du er jammen god, og jammen kjenner du til mange kjekke blogger 🙂 Det er alltid kjekt å besøke andre jeg ikke har hørt om 🙂

      Jeg ønsker deg en herlig 19. desember ♥ Klem

      1. Tusen takk, Eva 😀 Jeg måtte inn og oppdatere dette innlegget etter jeg hadde publisert det………. for det skjedde det samme i dag som i går……. bilder falt ut. Men takket være deg så var jeg obs på det og dobbeltsjekket, så dette innegget ble slik jeg ville. Trasig at det er slik at vi må trippel-sjekke alle innlegg….. menmen 😀 Ønsker deg en herlig dag og sender en klem 🙂

    2. Fint med nye sokker til å ha på tur 🙂 Jeg trenger litt turklær jeg også. Så koselig du linker til kalenderen min hver dag, jeg setter veldig pris på det 🙂 Kommer kanskje noen nye som vil inn å gjette da 🙂 God klem og takk for sist <3

    3. Titt titt 😀 Smetter innom og sjekker adventsgave. 😀 Endret navn på profil til Dedicat, håper ikke alle må lete meg opp på nytt. Veldig tungvint å være på to steder for å ha en smule oversikt. 🙂 Dumt at man må legge inn navn++ på hver kommentar. Men man skal være positiv.. 😀 sånn.. da var jeg positiv 😀 Flotte sokker,, råsa Traa 😀 Det må jo bli helt perfekt 🙂 hmmm.. fikk en tanke her 😀

      1. Hei på deg og der var du!!!! Jeg ventet lenge med å lage en bloglovin——— men jeg tenker at når vi kommer inn i dette her så går det som en lek 😀 Ja her er det bare å være positiv hehehehehehe råsa Traa er helt topp det 😀 Og du fikk en tanke……………….. hmm

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg