kuldesjokk


Etter en formiddag med slit og kav……..
Og jeg mener det, virkelig slit og kav…..
Med spade og grafse/rake – å få ut ALL
“vegsanden” til oppkjørselen, du kan lese om det

HER.
 

Så bestemte jeg meg rett og slett for å gå til Mulevika
og bade.
Jepp!
BADE!

For å være helt ærlig, så var det en stund jeg glemte helt at vi bare er litt over midten av april.
I svette og varme – sol som skinner…………..


Og da er vi her, litt vind men ellers fint.


Jeg skal gå ut der til høyre for steinane.
 



Klar, ferdig……….

Trykker på foto…….


Jeg klarer å trekke på smilet på ett av bildene – og hadde helt glemt at jeg hadde tatt på selvutløser som teller ned 10 sekund…
Og jeg var egentlig ferdig nedkjølt før de 10 sekundene var ferdige hehehehhehehe


Så her var det ikke noe greit lenger, og en bølge var på veg min vei og jeg var i sjokk av kulde……….
hihihi
Grimasen sier vel egentlig sitt………
Men, jeg har bada 17. april!


Leia på trygg avstand fra det åpne havet 🙂

Så er det å få på seg varme klær og rusle hjem.
Glad for et kaldt bad og glede for å komme hjem til en oppkjørsel som er ferdig.

#badedrakt #natur #april #mulevika #badestrand #førstebadetiår #bade #saltvann #mulevikvegen #badestrand #natur #vår #åretsførstebad #blogg #fotografering #selfie #hobbyfotograf #foto

24 kommentarer

Siste innlegg