støvler

MORGENTUREN

 

Og sĂĽ kom regnet.
Snø som lavet ned i hele går…………
Brøytede veier…….
Regn i natt…
Ja…
Og sĂĽnn gĂĽr no daganj!

Jeg har iallefall ordnet meg gode støvler!
Jeg har ikke hatt støvler pü en stund.
Har liksom ikke kommet sĂĽ langt.
Men de har vÌrt pü ønskelisten leeeeenge kan man si.
Sü kom jeg over et par VIKING støvler da jeg var innom nettsiden til XXL.
PĂĽ tilbud og greier.
Så – da slo jeg til.
Gode støvler som endatil er foret og har god süle og godt grep.
Fornøyd kan man si 🙂

Så har turen i dag gått i de nye støvlene 🙂


God og varm på føtene – våt snø er det en del av på markane.
Leia koser seg og hopper rundt i snøen.
Ja…..
Godt med morgenturen.

Ønsker dere alle en fin fin dag!
 

 

 

 

 

#morgenturen #morgentrim #støvler #vikingstøvler #hundenLeia #sheltie #regn #snøensmelter #vindogregn #hobbyfotografering #bilder

22 kommentarer

Siste innlegg