vakum

Man føler seg liksom helt tom.
Overkjørt på en måte.
Inne i et vakum.
Etter øyelokk-operasjonen har jeg ikke vært særlig sosial.
Har gått turer ja………. men mest vært inne.
Redd for å gjøre noe skade eller at stripsene skal løsne og så har jeg jo sett ganske mishandlet ut i ansiktet også da.

Har gått mine turer – men døgnet har mange timer, når turen i fjellet eller på veien er over.
Så går man der i sin egen verden og synes synd på seg selv.
Tanker kværner……..
Blir litt slik lei.

Bagateller!!!

Ja, bagateller spør du meg…………
For jeg KAN gjøre noe med det, om jeg VIL.

Så leser jeg hvordan 

SOLLIV

har det.
Og blir så lei meg på hennes vegne.
Så tenker jeg at jeg ikke har noe å syte etter.
Følelsen av så mange ting dukker opp i tide og utide.
Men jeg har det jo bra.
Fungerer i jobb.

 

Et hjertesukk.

 

Take care!

 

 

 

 

#blogg
 

16 kommentarer

Siste innlegg