fjellet

BARMEN

Turen i ettermiddag gjekk til Barmen ja 🙂

GÄr en annen sti enn den som fÞrer bÄde til Muletua og Barmen
.
GĂ„r opp langs skogen – en ny sti jeg har gĂ„tt en del – og liker veldig godt Ă„ gĂ„.

MĂ„ liksom ha en litt lengre tur og trene litt kondis i oppoverbakker.
For den er ikke god, kondisen, kjenner jeg, i motbakker.

Nydelig lys ute.


Godt brukt sko, ikke helt hull ennĂ„, men 

pĂ„ tide Ă„ legge de vekk snart 🙂

Rusler oppover her, og finner stien et stykke opp mot skogen.


Flott utsikt og lys.

I dag er det litt slik blÄ himmel, overskyet, snÞ  luften, litt sol som kommer igjennom skydekket og sÄ borte igjen. Men lyset er ikke noe Ä klage pÄ for det er flott ute i havet.


Vi begynner Ă„ nĂŠrme oss Barmen.
Fantastisk utsikt mot Muletua i bildet over og til 
Ăžya, Skorpa, i bildet under her.


SĂ„ er vi oppe, og dette er fantastisk.


Det er kaldt ute, og mye is rundt omkring.

I dag har jeg gÄtt mine titusen skritt ogsÄ.
Flotters, for akkurat nÄ har jeg spist flere ringer fra kransekaken jeg kjÞpte til feiringen min i fjor.
SĂ„, bare Ă„ gĂ„ – gĂ„ – gĂ„!
SÞren at jeg er sÄ sÞthungrig



.
Men men vi skal jo avvennes fra julen, og jeg er pĂ„ god veg 😀

GOD NATT!

 

 

 

 

#barmen #fjelltur #natur #titusenskritt #fitbit #skritteller #mestring #kondis #aktivitet #trening #hundenLeia #fotografering #bilder

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg