things to doo

TORSDAG

Og det er “things to doo” hver dag.

I går var det fysioterapi 
og i dag er det 
optiker.

Jeg har luftet hund en første lille runde slik at jeg kan med god samvittighet forlate huset og gjøre ærender mens hunden er hjemme og passer hus.

Og etter hvert er jeg hjemme igjen – “things to doo” innendørs også er det på med klær og sko og gå tur nummer to som er litt lengre enn den første.

Vi går i Mulevikvegen til Mulevika og tilbake ved vatnet.

Og det har begynt så smått med snø i luften 🙂


Mye skummelt og spennende kommer inn med hver en storm som entrer Mulevika.
Leia er skeptisk til så mye som ligger rundt om kring 🙂


“Snøfnugg”


Flotte farger selv en vinterdag.


Dette bildet er nydelig synes jeg
“Avtrykk i naturen”
Og, kan du se at vannet former et hjerte?


Vi er kommet til vatnet
og det er islagt.


Synes det ser ut som noen har lagt igjen “kjolen” sin på isen.


Leia utforsker den glatte isen.
Den holder henne men jeg tror ikke det er trygt for meg  å gå der 🙂

En herlig dag ute i naturen.
Det blei  10 tusen skritt i dag også.

 

#aktivitet #titusenskritt #snø #vinter #avtrykkinaturen #fotografering #bilder #mulevikvegen #mulevika #hundenleia #shetlandsheepdog #mestring #thingstodoo


 

18 kommentarer

Siste innlegg