luke 7

ADVENTSTIDA


SĂ„ er vi kommet til 7. desember og luke nr 7
Frokosten er klar for inntak, vitaminer er pÄ plass
og pakken er Ă„pnet 🙂


Og hva skjuler seg i pakke-luke nr 7?


Joda, noe ho mor trenger det 🙂
Wella shampo!!
HĂ„rvask mĂ„ jo til av og til 😀

SÅ ER JEG INNOM OG LESER I JULEHEFTET
TIL NATHELESS
Hun har en flott ide for en Te-kalender
OG
om du vil lese fortsettelsen pÄ 
ERLES JULEDRØM

sĂ„ klikker du bare pĂ„ bildet under her 🙂

OgsÄ er det 
FRODITH sin
julekalender.
SĂ„ om du klikker
HER
sÄ kommer du inn pÄ hennes blogg og ser hva de morsomme rottisene styrer med, ja for det har kommet masse snÞ hos
frodith, og luke nr 7 er Ă„pnet i julekkalender-konkurransen hos henne 🙂

Og om du har lyst 
Ä fÄ ideer til gode smaker og hjemmelaget bakst og kanskje en fikenmarmelade,
ja da klikker du pÄ 

FRUENSVILJE

og ser hva godt hun har laget i det siste 🙂

Her regner det og blÄser, sÄ det piskes mot vinduet.
Jeg koser meg med frokosten, hÞrer pÄ radio og hunden ligger ved mine fÞtter og katten har funnet sengen sin.
Bare radio og vind og regn hĂžres.

Jeg hÄper det snart kommer snÞ igjen!

 

#adventstida #lukenr7 #frodith #fruensvilje #natheless #blogg #bloggere #7desember #pakkekalender #hjemmelagetkalender #advent

 

14 kommentarer

Siste innlegg