mil etter mil

HASUNDHORNET
533 moh

FLÅNA
613 moh

GARNESTUA
654 moh

Meg, hunden Leia, Inguna og Torill.
UT PÅ TUR OG ALDRI SUR!
Nesten slik, mil etter mil i vakker natur.


Klokka er ca 10.30 nür vi starter ü gü mot første topp, som er Hasundhornet.
Det er frost i marka.


Damene på tur 🙂


Det er blautt og vått og gjørmete det første stykket……


Og selvfølgelig trükket jeg skikkelig ned i et gjørmehull!!!
Men – mine gode Alfa-fjellsko går litt opp på foten, og blei bare møkkete.
Og det overlever man ute i denne flotte naturen.
Bare å gå på 😀


Utsikt innover mot sunnmørsalpane.


Som vi koser oss, altså 🙂
Herlig høstvèr og kjekke turvenner 🙂


#frost

#rim



Vakkert.
Med #herøyhavland ute i havet. 
Man ser øya, #Runde, ytterst til høyre.


Leia lurer på om hun får en bit av eplet til Inguna 🙂
Pause pĂĽ Hasundhornet.


FĂĽr jeg en bit eller?


Meg og Inguna pĂĽ Hasundhornet.


Torill 🙂
Vi er pĂĽ veg mot FlĂĽna.


SĂĽ er vi framme pĂĽ FlĂĽna.


Dette er berre sĂĽ lekker utsikt <3


FLÅNA

 

 

SĂĽ rusler vi videre i det nydelige veret mot Garnestua, og her er vi fremme.


#selfie på Garnestua 🙂


Garnestua

SĂĽ gĂĽr vi fra Garnestua og ned fjellet til veien for ĂĽ gĂĽ grusveien tilbake til bilen.
Godt med ei runde og slippe gĂĽ samme veien tilbake.


Torill, Inguna og Leia kviler seg på turen nedover 🙂
Og kanskje litt etter ordre fra meg for et bilde  hehehe  🙂


Koser oss ja <3


SĂĽ er vi nede.
Bare ĂĽ komme over elva her og opp pĂĽ veien.
Et godt stykke å gå, tilbake til bilen, men veret er topp og vi har god tid 🙂

Og det er mye ĂĽ se langs veien.

En fantastisk tur!

Tusen takk, Torill og Inguna, for en herlig tur!!

 

 

#hasundhornet #flüna #garnestua #natur #fjelltur #turerifjellet #vennerpütur #shetlandsheepdog #hundenLeia #bilder #hobbyfotograf #fotografering #fjell #sunnmøre #blogg #torsdag #turglede #utpüturaldrisur


 

10 kommentarer

Siste innlegg