turen blir til

SĂĽ er det mandag igjen.

Tiden flyver avsted med vinden.
Nesten som om stormen i natt røsket med seg litt av høsten.
Vi er over midten av oktober og den første høststormen har kommet og gütt.
Og flere er i emning.

Det er iallefall rolig ute nå…
Og jeg fikk en tur i opplett vèr.

Og turen blir ofte til mens jeg gĂĽr avsted.
I dag visste jeg egentlig ikke hvor jeg skulle gĂĽ, men hadde regnjakke pĂĽ om det kom regn, men ingen regnbukse.
Gode sko er alltid et must.
🙂

Fotografering med min samsung galaxy 8 er en fast rutine.
Elsker ĂĽ ta bilder!!!

Og her kommer turen:


Og vi går mot det nedlagte gartneriet for å få litt variasjon i turen 🙂


Her har sauen samlet seg i en ring/klynge 🙂
Og et lite stykke lenger oppe her, har turen blitt bestemt.


Vi tar av og gĂĽr til Kvalsvik vassverk.
Der er det sti videre til Børa, og mulighet for ü gü pü toppene; Barmen, Muletua og Okla.
Men i dag nøyer vi oss med turen opp til Børa, da det ikke var planlagt 🙂


SĂĽ er vi oppe ved vassverket og ser tilbake og utover bygda.
Det grønne til venstre i bildet er den flotte “dalen” som vi kaller det.
Jeg gĂĽr ofte igjennom der pĂĽ opp eller nedtur av fjellet.


Det som jeg trodde blei ei regnbyge, bare forsvant innover i fjella.

Jeg har virkelig problemer i dag, med opplastning av bilder.
SĂĽ jeg mĂĽ bare vĂŚre tĂĽlmodig.
Trykket på feil knapp og publiserte dette før det i det hele tatt var ferdig, men det kommer mere 😀

Så da får jeg ta resten av turen litt senere i dag og håpe jeg klarer meg uten å trykke på feil knapper da 🙂

See you later!

#fjelltur #bilder #natur #høstfarger #sunnmøre

 

13 kommentarer

Siste innlegg