fanget i nettet

TORSDAG

Og en tur til Golleneset fyr i bygda vĂĽr.

Det har regnet i ett sett siden i gĂĽr ettermiddag.
Virkelig regnet godt, og fortsatt regnet det godt til like før vi startet turen.
SĂĽ var det liksom som det bare roet ned og klarnet opp.

Men for sikkerhets skyld – regnklær!


Flotte Leia.
Her regner det fortsatt men sola er pĂĽ vei frem.


Høstfarge


Se på dette huset da 😀
Full høst der i gården 😀


Og det er spindel……………..
Et nett her og et nett der……..
Fanget?


DrĂĽper etter regn.


Noe gammelt……….


Golleneset fyr


Det er fint med skjellsand.


Hun poserer hun da 🙂


SĂĽ er vi pĂĽ vei tilbake, og gĂĽr i bygda og hjem.


Og her er noe fanget i nettet.
Jeg har rett og slett vĂŚrt dĂĽrlig pga bildene her.
Grøss………..
Det er det ekleste jeg vet, og jeg har panikk for edderkopper.
En av mine fobier……..
Og denne er stor – større enn høydeskrekken nesten 🙁 
Ja, fobien…


Blader meg fort forbi her, for kjenner kvalmen kommer……..


Og her blei det så mye kosligere igjen med en gang 🙂
Det blei skikkelig fint på formiddagen 🙂


Godt ĂĽ komme i gang med en tur ute.

Så rusler vi hjemover – igjennom bygda og til Mulevikvegen.

 

 

 

#Gollenesetfyr #edderkopp #fobi #fangetinettet #hobbyfotograf #bilder #fotografering #natur #skjellsand #fyrtĂĽrn #fyr #trim #morgentur #shetlandsheepdog #hundenleia

20 kommentarer

Siste innlegg