vÄtt

SØNDAG
Og det regner.

Ja


Det pĂžser ned.

Men eg tok pÄ regnklÊr, gode sko og gjekk ut med Leia.

Vi mÄ jo ha en luftetur uansett ver og vind
..

Tok Ă„ sjekket kva som skjedde pĂ„ denne dato i fjor, og det var ein strĂ„lande dag det 😀

I fjor pĂ„ denne tid – same dato – var vi i Gjerdsvika pÄ 
GJERDSVIKDAGANE.
Eg og mamma fikk site pÄ med bobilen til Per-Arne, Anita og Tord.

Vi sat ute i sola og kosa oss med god Baccalao, og andre igjen med kvalkjĂžt.
Kaffe og kaker – mykje folk.
Ein nydelig lĂžrdag, 20. august 2016.

I dag, sĂžndag 20. august 2017, regner det i bĂžtter og spann.
Men, vi har da klÊr for slikt vÚr her pÄ vestlandet.


Hadde egentlig ikkje nokon plan for turen.
Men tenkte gÄ opp i Rinden
.
Tenker alltid fotografering pÄ turene.
 


SĂ„g etter sopp
.
Men det var ikkje sopp i sikte.


Men det er no alltids andre ting i sikte.

 


Leia snuser rundt


..
Finner seg alltids ei grein Ä tygge pÄ.

 


Det er fint her oppe.


Vi gÄr tilbake same vegen.


DrÄper finnes det masser av.


Nei, vi berre gÄr.
NÄr vi allikevel tar oss bryet med Ä vÊre ute i slikt vÚr, sÄ rusler vi til Golleneset fyr i same slengen.


 


 


 


RognebÊr og drÄpa


.
Artig Ă„ ta bilde av drĂ„pa 🙂
Iallefall nĂ„r ein fĂ„r fanga dei nokenlunde i bilde 🙂

 


Vi er ved Golleneset fyr.
Og det minkar liksom ikkje med regn.
Nesten sÄ det berre Þkar pÄ.


 


Berre  Ä rusle seg heimover.

SĂžndag er ein stille og rolig dag.
Eg skulle gjerne vore sÄ frisk i ryggen at eg kom meg nÄkre hundre meter oppover i fjellet.
Men eg trur eg kjenner bedring?!
😀
Om ein ikkje er optimist


ja dÄ veit ein kva ein er

.

Eg har satt meg mitt mÄl, og det er Ä gÄ av meg prolapsar og anna skit i ryggen.
For eg skal opp pĂ„ nĂ„kre toppa til – i lĂžpet av september


OgsĂ„ er dei andre fjella her ogsĂ„ – hundremeterfjella som er sĂ„ flotte Ă„ gĂ„ pĂ„, Ă„ret rundt.

Man mÄ sette seg mÄl.
Eg har mine.

God sĂžndag der ute!

 

 

 

 

 

#sÞndag #gollenesetfyr #sÞndagstur #hundogmenneske #regn #bergans #detfinnesikkedÄrligvÚr #regnklÊr #mÄl #mestring #fotografering #drÄpebilder

8 kommentarer

Siste innlegg