morgentur

LØRDAG
Og det er blÄ himmel og sol.
Litt skyer
..
Men, dette ser lovende ut.

Jeg har planer om Ă„ prĂžve gjĂžre noe lite i hjemmet.
Har liksom ikke fÄtt gjort noe de siste TRE uker
.
SÄ det er pÄ tide Ä prÞve litt iallefall.

Da mÄ det en morgentur til.
Og vi gÄr i Mulevikvegen.
Det blÄser litt, og skyer kommer siglende innover fra sÞr-vest.

De kommer fort


Og jeg forstĂ„r at dagen ikke forblir med BLÅ himmel.


Jeg plukker litt blomster 🙂
Det er sÄ mye fint ute nÄ.


Det begynner mþrkne mere og mere “syd i”, som vi sier 🙂


Regnbuen kommer frem.

Litt mere fotografering med blomster, fĂžr vi snur nesen hjemover.


Bak meg er det mĂžrk himmel
og foran meg er det fortsatt sol og blÄ himmel.

Men det kommer fort, dette skydekket.

Dette er hva jeg gÄr fra hele tiden, hjem.
Kjenner noen fÄ drÄper, men det begynner ikke regne fÞr vi er vel hjemme.

NĂ„ regner det godt ute.
 

 

 

 

 

#lÞrdag #morgenstundhargullimunn #sologregn #blÄhimmel #blomster #hund #shetlandsheepdog #natur #fotografering #bilder #utpÄtur #mulevikvegen #kvalsvika


 

12 kommentarer
    1. du fikk en fin morgen tur da ) her mÄ en nyte sola dei minutta den viser seg hi hi ,nÄ skinner sola hos oss,regn har vi ikke hatt,sÄ fÄr vi se hva dagen ellers bringer,den blir nok fin uansett ) hÄper du fÄr en god dag og att du ikke gjÞr ryggen verre med husarbeid,og blomsterbuketten vr skikkelig fin,nesten sÄ ingen trengerkjÞpe pÄ butikken nÄ pÄ denne tid av Äret,naturen har mer enn nok Ä gi oss,sÄ kan vi plukke nye hver dag )

    2. Nydelige bilder fra tur…hĂ„per du har fĂ„tt gjort noe “fornuftig” i huset ogsĂ„ da..hehe… LĂžrdagsklem fra MjĂžndalen <3

    3. Ja det var mye fine markblomster! og skikkelig sommer med skyet, sol og regn! Ble jo fine bilder da..selv om vĂŠret var litt usikkert..ha en god kveld!

    4. annebe: Tusen takk 🙂 Hhheheee joda jeg fikk vasket bada 🙂 Jeg gĂ„r og gremmes over alt jeg ikke klarer. Formen er sĂ„ opp og ned at jeg blir tullete………… :-/ Men men skal ikke klage. Jeg kommer meg jo ut!!!
      Ønsker deg en flott sþndag, annebe 🙂
      klem

    5. fruensvilje: Tusen takk <3 Nei jeg gjorde akkurat passe 🙂 Tok bada som er sĂ„ viktige Ă„ holde rene 🙂 Jeg gremmes jo over alt jeg ikke fĂ„r gjort.............men sĂ„nn er det........ formen er opp og ned............. det sliter .............. men men 😀 Blomstene ute er herlige!!!! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg