fotografering

BYGDA

En tidlig tur rundt i bygda.
Hund og menneske må luftes, og det har nettopp vært en regnbyge ute.
Jeg er glad for regnet jeg…..
Har gjødslet plenen og for at det ikke skal bli “svidd plen” så må det regn til 😀

Bjørka er sprungen ut!

Dråper fra regnet.


Naturens kunstverk.


Liljer.


Jeg liker denne flotte muren som har stått her siden før jeg var født.
Den går i en bue, med runde steiner på toppen.
De som har bodd her alltid, er ikke her lenger.
Huset har fått nye eigere.


De diskuterer høylydt.


Naustrekka er så flott.


Og se på denne sneglen da, som har funnet seg sin egen hengekøye.


Det blir blåbær i år også!


Fotoshoot med Leia 🙂

I farta!

Vi er heldige som har disse flotte omgivelsene rundt oss, og vi liker å bruke naturen 🙂


Noen har forsynt seg av måseegg.
For meg blei det et flott fotomotiv.

Enda en tur i vår vakre natur.

 

 

#fotomotiv #naturfotografering #shetlandsheep #måseegg #hundeliv #turglede #bilder #dagen #vakkernatur #sunnmøre #mestringsfølelse

 


 

12 kommentarer

Siste innlegg