snufs

INFLUENSATID

 

Ja, det er ikke å komme forbi det, at det er DEN tiden nå.
Folk er syke.
Jeg har egentlig bare HØRT om alle som er syke.
Det begynte føre jul……………
Frafall på jobben pga oppkast eller forkjøling.

I romjulen satt jeg på kino og hadde problemer med høyre side hals.
Noe lå og irriterte noe grenseløst.
Nesten så jeg lurte på om det var rester av nøtter som lå der og irriterte.
Så gjekk nå det over………..
Selv om jeg hadde en mistenksom hodepine nå og da.
Jeg har sjelden hodepine.

Til neste kinobesøk like før nyttår.
Da hadde jeg litt hodepine og irritasjon i halsen igjen.

Nyttårsaften satt de rundt meg og var håse i stemmen og tette i nesen.
Hostet gjorde de også.
1. Januar lå de rett ut, de rundt meg.
Feber – kroppsverk og total forkjøling.
Jeg tenkte med meg selv at her må jeg skygge unna.

Hehehe
Snufs
Det har nok ligget i luften.
Jeg har det ikke slik som de rundt meg.
Jeg mistet stemmen jeg.
Hørtes ut som en kråke.
Egentlig ikke tett i nesen, men bare noe lite og nesten umerkelig.
Men jeg har det i halsen og hodepine.
Halsen klør, men har ikke VONDT for å svelge.
Jeg har hatt streptokokker så jeg vet hva DET er.
Og dette er ikke slik.
Det er noe som ligger der og bygger seg opp liksom.
Det brenner, varmer og klør og tetner til.

Jaja…………
Ikke noe annet å gjøre enn å helle innpå varme drikker.


Denne koppen fikk jeg av tantejente Veronika i julegave <3



God drikke.
Sitron og lime i kokende vann.


Kosekopp.

Masse C-vitaminer og hvitløkstabletter (tar jeg hver dag),
så går det seg til.
En dag av gangen 🙂

Jeg ligger heldigvis ikke rett ut.
Og ikke skulle jeg på jobb disse dager heller.
Ikke før til helgen, og da er jeg nok MYE bedre enn i dag 😀

 

 

Ha en herlig dag der ute!!!

 

 

 

 

#influensa #snufs #forkjøling #sårhals #onsdag #nyttårnyemuligheter #bedreogbedredagfordag #littavhvert #blogg #influensatid

 

18 kommentarer

Siste innlegg