istid

ONSDAG

 

Og veret er like flott med flere minusgrader.

Det må jo bare bli tur da 😀

Og jeg tok en tur til #HORNSETEN sammen med Siv.
Godt å rusle der og prate om alt og ingenting.
Den gode samtale 🙂

På vei mot parkeringen – gjennom stranda – måtte jeg stoppe og ta bilde av istappene som henger ned over alt nå.

 

Nydelig tur til Hornseten.
Lyset i det klare kalde veret er vakkert.

Så er jeg på vei hjem og kjører inn i dette vakre skuet.
Solen siger sakte ned og fargerlegger himmel og hav.

 

 

#natur #istid #minusgrader #venninnetur #solnedgang #blogg #dengodesamtale #dagen #friluftsliv #sunnmøre

8 kommentarer
    1. Åååå det er jo så vakkert! istapper er så flotte..se på bilde nr 3..der ser jeg et par, en person henger og en henger litt nedenfor..ned mot gresstusten..Et kjæreste par som tviholder seg fast!! Ser dette i istappen altså…hihih.. herlig! Nyyydelige bilder!

    2. Istapper er iskunst, spør du meg. De er vakre og ingen er like. Det er fascinerende å se hvordan vannet renner og former istappene, og tilslutt når istapper sammen med et spir på bakken sånn at istappen ikke henger lenger. Her er det også kaldt og fint om dagen, men jeg har ikke tid til turer og foto akkurat nå. Men det kom er dager etter denne uken også. Nyt torsdagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg