oppmerksomhet

MANDAG

Og solen skinner og jeg rydder litt rundt huset………….
Flytter noe rot fra ett sted til et annet…..
Gjør ting og tang som får svetten til å renne…….
Og skrittelleren koker over…….
Hehehhehe
Men mye frem og tilbake og et skritt hit og ett skritt dit blir til mange skritt plutselig.

Så må jeg se på plommene.
Hvordan ligger det an……….


Og se der ja………..
Begynner ligne noe…..
Men det er bare èn plomme som ser slik ut da 🙂
De andre er ganske umodne fortsatt.
Men aiiiii….
Noe klyper i foten………



Mr Sniff!
Ja…….. oppmerksomhetstrengende Mr. Sniff.
Se på meg da……..
Kos med meg!
Please <3


Hallo!!!
Ikke styr med det plommetreet når jeg trenger oppmerksomhet da matmor…….


Hmmmmmmm

Ser du meg om jeg koser meg nede ved skoen din?!

Ruller så fint rundt og lager fine mjauelyder?!

Viser deg hvor glad jeg er i deg, kjære matmor.
Tar labbene mine rundt deg og koooooooser!!!


Glad i glad i glad i………….

Ingen respons????

Se på meg da!!!!!

Nei nei……
Bare vær sånn du………


Jeg er for opptatt av å se og beundre mine dyrebare plommer – til å kose med masete Mr Sniff.


Jeg er heldig og er invitert til moderen på middag.
Saltfisk ja!!
Nydelig <3


Så plukker jeg en stor boks med kirsebær fra treet i hagen til moderen.
HUn vil ikke plukke noe selv.
Så da har jeg til kirsebærsaus eller noe annet utover vinteren 😀

 

Nå blåser det litt ute.
Det regner også.
Høstver plutselig 🙂

Men det er jo koselig å være inne da, også kommer det så mange soldager senere 🙂

 

Kos dere med mandagen som er igjen 🙂

 

 

#fotografering #skogskatt #kirsebær #plommer #dagen #oppmerksomhet #mandag #blogg #etdiktomdagen #mandag #august

 


 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg