19 år gammal

GENSER

Ja – genser 🙂

Denne har jeg nevnt for noen her inne – ved tidligere anledninger.

Det er en genser som er 19 år gammel og har begynt på sitt 20 år 🙂
Ja, for den blei invistert på Oslo City påsken 1997.
Jeg har igjennom årene bare brukt den til og fra.
Likte den egentlig ikke – etter at jeg hadde brukt den litt i den påsken.

Puttet den bakerst i skapet, og så har jeg tatt den frem ved gjevne mellomrom.
Den har vært med på noen flyttelass.

Så noe må det da være med denne frukthage-genseren:-)
Heheheheheh
Jeg liker den bedre nå – og i dag tok jeg den på igjen, fordi det ar regn ute, og jeg skulle noen ærender og handle og litt sånn. Så av og til liker jeg å bruke den.
 

Ja, det er en koselig genser jeg har fått mye skryt av.
Så den kommer til å være med så lenge den holder sammen i sømmene.
Ja, kanskje jeg da tar stoppenålen frem og bøter den sammen.

Jeg tror ikke jeg har NOE klesplagg som er snart 20 år gammelt, lenger, utenom denne.

 

 

#gammel #genser #årgammel #littavhvert


 

 

10 kommentarer

Siste innlegg