det blomstrer

En dag med mye innhold.

Ja, for dagen startet med et bilde av to kaktuser, før jeg dro på jobb.
De har jeg hatt i mange år, og da jeg plantet de om og satte de i kjelleren, da blomstret de jammen meg etter en stund.
Så trodde jeg det var noen høstkaktuser, for jeg synes å huske at de blomstret i fjord høst………..

Ja, men da er det ikke høstkaktuser – for de blomstrer nå!!!


En rosa og en rød kaktus 🙂

Vel hjemme fra jobb, da er det på tide å klippe plen…….


Mr Sniff går hakk i hæl og mjauer etter oppmerksomhet……….
Så gidder han ikke mere og går og legger seg i skyggen.
Det er varmt ute – og det er sommer <3


Er du ferdig nå, matmor????!!!

Jepsipepsi – så ringer moderen og sier hun ikke orker bruke all jordbæren hun har kjøpt, om jeg vil ha den ???
Klart jeg vil!!!!!!!!!
Syltetøy in making 😀


Mmmmmmmmmmmm   rett i fryseren med de 😀

Så herlig å ha noe godt å ta opp når det måtte passe 😀
 

 

#detblomstrer #jordbær #valldalbær #syltetøy #hjemmelaget #kaktus #hage #plenklipping #sommer #tirsdag #katt

10 kommentarer

Siste innlegg