god morgen

 

God morgen der ute!

Ja, det er blå himmel og sol.
Herlig å våkne til enda en flott dag – selv om overskyete dager også er flotte 🙂

Dagen blir litt lettere når veret er fint.
Jeg skal til på min 4. vakt i hjemmesykepleien.
Jeg har hatt kveld, dag og i går kveld og i dag tidlig vakt igjen.
Så har jeg fri etterpå.

I går kveld da jeg kjørte hjem fra jobb måtte jeg ta bilde av solnedgangen igjen, og med en litt annen vri enn før.
Jeg har instagram og legger en del bilder ut der, men tenkte dette fikk komme hit også 🙂

 

Vi er inne i den lyseste tiden på året, og dette er vel ca kl 22.55 i går 🙂
Når man bor ute ved havet slik jeg gjør, blir det mange vakre solnedganger.

Nå er jeg klar for jobb.
Ønsker dere en god sommerdag der ute.

Nyt den og grip dagen på den måten som er rett for deg.

 

 

 

#godmorgen #solnedgang #sol #sommer #gripdagen #dagen #foto #fotografering #nydag #carpediem

20 kommentarer

Siste innlegg