utpÄturaldrisur

Ja, det er vel slik
.. ut pĂ„ tur – aldri sur 🙂

Har gĂ„tt min tur i dag – vĂŠrt innom moderen og mĂ„ket litt i veien der – tatt bilder og latt skrittelleren dure i vei.

Man fĂ„r ikke skritta gratis i DYTTNO sĂ„ det er bare Ă„ gÄ ..

Jeg har jo satt mitt mĂ„l fra 10 000 opp til 15 000 skritt om dagen – og akkurat det er ikke noe problem nĂ„r en gĂ„r fjelltur i tillegg 🙂 Men det skal gĂ„es litt for Ă„ rekke over 15 000 og det er ikke hver dag motivasjonen er topp 😀

Men dytt pĂ„ og jeg har bare noen tusen igjen – og klarer det i dag ogsĂ„ 🙂

Fanget noen bilder pÄ min ferd, og her kommer de :

 

Det er jo sĂ„ masse is rundt omkring 🙂
Det er begynt smelte rundtom – vinden har þkt i styrke – og  i morgen kommer det visst regn igjen. 
Jeg synes det er fint med snÞ, kulde og vinter, nÄr det er stabilt.
En skal lete lenge etter mere ustabilt vintervĂŠr enn dette her vi har hatt nÄ .
Og det er i tillegg sÄpeglatt pÄ veiene. 
Hovedveiene er jo selvfĂžlgelig saltet og bare, men 1 mil fra sentrum er det glatte usaltede veier.

BĂ„de positivt og negativt med salting av veier, men jeg vil ha bare veier!!!


De begynner Ă„ bĂžye etter, for det milde vĂŠret som siger pĂ„ 🙂

 

 

 

Take care!

 

#Dyttno #skritteller #NyttÄrsmarsjen #utpÄturaldrisur #iskunst #februar #mildt #vind #tirsdag 

14 kommentarer
    1. SĂ„ flink du er til Ă„ gĂ„, og “samle skritt”! Jeg skulle ta ibrukk skrittelleren jeg har liggende jeg ogsĂ„, men den ligger der enda.. Har vĂŠrt forkjĂžlet da, men snart er det ingen unnskyldning lenger for Ă„ ta den i bruk! :-p
      Fine bilder ogsĂ„ da! 🙂 Og pass pĂ„ sĂ„ du ikke falller Ă„ slĂ„r deg pĂ„ glattisen! <3

    2. nei skrittene kommer ikke gratis,dei mÄ faktisk gÄast )) flinke du som har satt 15000 skritt som mÄl,blir ofte det for meg ogsÄ men slettes ikke hver dag ,og noen dager blir det mer.Jeg sier til meg selv att alt over 10000 er bonus hi hi.Fine bilder fra turen din,no blÄser det i storm styrke hos oss sÄ jeg er glad jeg tok 2 turer i dag,i tillfelle det blir ille i morgen

    3. fruensvilje: 🙂 Jeg skal pĂ„ spinning i morgen tidlig om veret tillater det, sĂ„ skal jeg pĂ„ kveldsvakt i morga og torsdag 🙂 Alt over 10 000 ser jeg ogsĂ„ pĂ„ som bonus. I dag har jeg mĂ„ket en tung vei med mye snĂž sĂ„ det er mye Ă„ hente der ogsĂ„ 🙂 Bra du fikk dine turer i dag 🙂

    4. Unni: NĂ„r man er forkjĂžlet fĂ„r man lov til Ă„ ta det med ro sĂ„ det ikke blir vĂŠrre. Man mĂ„ tenke pĂ„ helse ja 🙂 Her blĂ„ser det en god del, nesten opp i storm….. det rusker i huset, sĂ„ i morgen er nok mye av snĂžen borte vekk. Skulle egentlig pĂ„ korĂžving men fikk bedre lyst tilĂ„ vĂŠre hjemme og slippe kjĂžre pĂ„ glatta og i denne vinden 🙂

    5. SÄ flotte bilder!! ogsÄ fÄr du samtidig gÄtt dine skritt..DET er bra! Ja nÄ vil vi ha vÄr!! ikke is og glatte veier.. Ha en god kveld!

    6. Godt du holdt deg hjemme i uvĂŠret!
      Og takk! <3 Skal finne frem skrittelleren om et par dager! 😉 Du inspirerer meg! 😉

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 VĂ„ren er nok pĂ„ vei. Det merker jeg som er allergiker….. jeg reagerer tidlig hvert Ă„r, pĂ„ alt som holder pĂ„ Ă„ lage seg til Ă„ sprette ut og pĂ„ BjĂžrka….. 🙂 Men jeg elsker vĂ„ren og har medisin for mine plager 🙂

    8. Jeg synes du er kanon flink. 15000 er virkelig bra, og jeg skjÞnner hvorfor du har satt deg det. Bevegelse gjÞr godt for kroppen, og man blir ikke sÄ stiv som ellers.. Jeg har en fin start denne uken nesten 17000 pÄ mandag og i gÄr ble det 19000.. I kveld skal vi ut og lÞpe litt. Blir seint for lekser, mat og alt annet skal vÊre gjort.. Jeg hadde satt pris pÄ trimmen fÞr jobben, men den gang ei.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg