I stadig lĂŠring

WHAT?!

 

Joda, er visst i stadig lĂŠring.

I dag har jeg lĂŠrt noe nytt.

Heheheh og ja
 vet ikke jeg
 jeg har gjort som jeg har gjort i laaaang tid.

 

NÄr jeg vasker gulv sÄ bruker jeg engangs vÄtmopper.

Og jeg har jo alltid hatt rett side ned, etter mitt begrep, selv om jeg synes det er tungt Ă„ vaske av og til og at de fort legger fra seg mye fukt i gulvet sĂ„ resten av gulvet IKKE fĂ„r fukt. Men, da har jeg byttet mopp – ja tatt en ny – og moppet videre.

I dag fikk jeg meg en god latter.

Og jeg lurer pÄ hvorfor jeg ikke fÞr I DAG leste det som stÄr pÄ plastdekket UNDER lokket, ja, det man river opp for Ä Äpne boksen.

Ja, for der stod det virkelig en oppskrift som jeg ALDRI har sett fĂžr.

Det stod rett og slett at DEN BLÅ SIDEN SKAL NED MOT GULVET.

What?!

Kan det stemme?

Jeg har ALLTID hatt den hvite ned
.. fordi det sĂ„ fornufig ut 🙂

Hvorfor har jeg ALDRI lest oppskriften fĂžr?!

😀

 

Ja, sÄ skulle jeg vaske i kjelleren i dag, og der har jeg murgulv og moppene blir alltid dÞdstunge der nede
 med den hvite siden NED.

Men i dag altsĂ„, har jeg lĂŠrt at den BLÅ siden skal vĂŠre ned, og helledussen altsÄ   det gjekk som en drĂžm!

Jepsipepsi!

Jeg har lĂŠrt noe nytt.

OgsÄ kom jeg pÄ at jeg lÊrte noe nytt her om dagen da jeg og en venninne gjekk tur
.
og jeg husker vitterlig at jeg sa; hÞh DET visste jeg ikke sÄ da har jeg lÊrt noe nytt.
Og det skulle jeg huske pÄ .. slik jeg fikk notert det ned.
I dag da jeg lÊrte noe nytt om moppen, sÄ tenkte jeg pÄ det jeg hadde lÊrt her om dagen.
Hva var nÄ det igjen, det jeg lÊrte her om dagen??

Husker rett og slett ikke hva jeg hadde lért


.

Men dette husker jeg!

Nyttig léring rett og slett 🙂

 

Ha en flott lÊrerik dag om sÄ, der ute!

 

#istadiglÊring #vÄtmopp #gulvvask #oppned #nyttig #tirsdag #jifengangsmopp #goderÄd

16 kommentarer
    1. Lenge siden jeg har hatt slike nĂ„…men tror jeg har brukt dem feil vei jeg ogsĂ„..hehe…takk for opplysning …sjelden man tar seg tid til Ă„ lese bruksanvisninger :)) Fin dag videre <3

    2. Ja der kan du se!! LĂžnner seg Ă„ lese! men tror nok jeg heller ikke hadde lest bruksanvisning til en mopp! SĂ„ er nok mange som tar feil der.. hihih.. 😉

    3. annebe: Hehehe jeg kunne egentlig ikke fatte det var feil vei, for det var sĂ„ naturlig Ă„ ha den hvite ned. Men i dag var det sĂ„Ă„Ă„Ă„ mye lettere Ă„ vaske, med den BLÅ siden ned, sĂ„ det er nok forskjell ja, det har jeg merket 😀 Fin dag til deg ogsĂ„ videre 🙂

    4. he he det er lett Ä gjÞre feil ) godt du fant ut av det i dag da ,sÄ gÄr husvasken lettere heretter )) men du har rett vi blir aldrig ferdig utlÊrte og lÊrer stadigt noe nytt

    5. Ha-ha…… sĂ„ bra at vaskinga gikk som en drĂžm etter at du leste bruksanvisninga!!Jeg lĂŠrte ogsĂ„ noe nytt etter at jeg begynte Ă„ jobbe som assistent i helsevesenet : Nemlig at stikkpiller skal settes inn med den flate enden fĂžrst. Da unga var smĂ„, og hadde hĂžy feber, tok jeg alltid den spisse delen inn fĂžrst. Man lĂŠrer sĂ„ lenge man lever!! 😉

    6. Jeg sier ofte det der… Det har med Ă„ gjĂžre at jeg skal bort i alt mulig rart, og da er det greit Ă„ finne ut av ting..
      Men som du sa hva vi lĂŠrte husker vi ikke fĂžr vi trenger det igjen..
      Ha en flott moppe dag.. Jeg mopper i vei jeg med::)

    7. Heeelt fjernt at de gjemmer bruksanvisningen. Jeg lurte pĂ„ det samme, siden jeg ikke har hatt disse fĂžrđŸ˜…đŸ€Šâ€â™€ïž FĂ„r prĂžve pĂ„ nytt, riktig vei nĂ„đŸ˜… Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg