16.01.2016

Er kommet hjem fra kveldsvakt.

Sitter nü og har David Bowie live konsert fra 2003 pü NRK  2, i øret.

Alle de gode låtene som perler på en snor 🙂

Minner <3

 

Vi som ikke har hatt snÌ, men bare minusgrader og skøyteis, har nü fütt snø i massive mengder.

Snøplogen har plutselig nok ü gjøre.

Jeg skulle ut og måke i dag tidlig, også skulle jeg lage en snømann….. Kose meg med formiddagen, før jobb.

Men det var rene puddersnøen og den snømannen jeg fikk laget, var med varme hender for ü i det hele tatt fü laget runde baller.

Snømannen ble satt på en gren på et tred bak huset mitt 🙂

“we can be Heroes” høres i bakgrunnen <3


Den var jo litt søt da, den lille snømannen.

Laget en engel  🙂

Men nür det ikke var kram snø for ü lage stor snømann, fant jeg ut at jeg mü ta frem skia og teste de.

Og det gjorde jeg!

Herlig med en tur.

Det er sĂĽ flott lys pĂĽ slike vinterdager.
Bare ĂĽ nyte det.

Veldig fornøyd og tanken var at dette er nok snøv for flere uker fremover 🙂

Bare det at nĂĽ er det natten snart og det laver ned ute :-/
Det var ikke ønske for mere snøv da……..

Men, om det er kaldt og snøen får ligge, så blir det jo kjempefint 😀

Skal opp tidlig pü vakt i morgen sü für slappe av litt nü, og høre og se litt Dawid Bowie .

Take care!

 

#vinter #lørdag #snø #ski #langrenn #utetid #snømann #engel

12 kommentarer
    1. Sü flotte bilder:) Det er greit nok med vinter hvis den holder seg litt stabil:) Her er det hvertfall meldt en uke til med kaldt vÌr:) Ønsker deg en nydelig søndag og kos deg pü jobb:)

    2. Vist var det en søt liten snømann,jeg kunne nok klare en slik jeg ogsü hi hi,men rulle noe stort ville vÌre ü utfordre skulderen min .
      Nydelige bilder,snø er vakkert ikke noen tvil om det,men det er nok ja vi trenger virkelig ikke meteren ute,men det snør lett i dag ogsü og jeg tror vi für noen snødager i uken som kommer)) ha en fin søndag

    3. Så herlige bilder! Og snømannen ble jo veldig søt da 😉 Jeg har absolutt ikke noe forhold til Bowie, men ser jo på alle sosiale medier at han har lagt igjen gode spor etter seg 😉
      Nyt kvelden 🙂

    4. Margrethe: Det har snøet i hele natt og her har det altsĂĽ kommet flere centimeter :-/ Og nĂĽr den nĂĽ har tatt bryet med ĂĽ komme, kan den ligge litt,…… for da er det jo fint med snø… nĂĽr det er kaldt og opplett 😀

    5. fruensvilje: Ja det var mye snø i dag tidlig da jeg stod opp…… problemer med ĂĽ komme meg pĂĽ jobben…. ikke sĂĽ godt pløyet alle steds…….. og heller ikke ute i feltet i hjemmesykepleien… noen plasser var det ikke pløyet i det hele tatt :-/ men vi har “noen” gode biler og i dag kjørte jeg 4hjulstrekk. MĂĽtte ha det i dag 🙂

    6. birdbay: Ja det er fint med all snøen om den nĂĽ fĂĽr ligge en stund uten at regnet skal komme og lage slush og skøyteis….for nĂĽ er det mye snø her altsĂĽ !! :-/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg