Nyttårsforsetter?

Ja…… Har du nyttårsforsetter?

Jeg har ikke – men for akkurat TRE år siden – så hadde jeg ett jeg ikke delte med noen. Noen jeg skulle starte på uten å opplyse verden om ……

Jeg skulle slutte å røyke!!!!!!!!!!!

Og jammen det klarte jeg det <3  Etter mange års nedturer og forsøk som failet big time…… Så klarte jeg det.

JEG HAR VÆRT RØYKFRI I HELE TRE ÅR <3

Og slik skal det fortsette 🙂  Jeg er glad og lykkelig og fått ny helse <3

 

I dag tok vi nyttårsbadet i Mulevika 🙂   Yohooo 🙂

De galne har det godt?!  Joda 🙂

Tantebarn, meg og min bror og min eldste sønn hoppet i sjøen 🙂
Herlig kaldt !!!! Vi hadde kjoler på <3

 

Det var siste sprell i 2015 🙂

 

#kjole #mulevika #nyttårsbad #tantebarn #moro #hav #isbading #søsken #nyttår #friluftsåret2015

 

21 kommentarer
    1. Ååååååå huff så kaldt 😛 Jeg sluttet også,å røyke nyttårsaften, for 7 år siden. Gikk greit det 🙂 Godt nytt år <3 klemmer

    2. Så flink du har vært:) Brrrrr, bade nå det hørtes kaldt ut:) Men helt fantastisk likevel:) ønsker deg en fortsatt nydelig aften og et fortryllende godt nytt år:)

    3. Flott at du klarte å stumpe røyken!!! Moro å ha badet på Nyttårsaften , da. Nå har det vel ikke vært normale nyttårstemperaturer, men det var sikkert RIMELIG kaldt likevel! 🙂 Tøffinger! 😀

    4. herligheten for en sprek gjeng,og jeg som står og huter en halvtime på varmeste sommerdag før eg greier å legge meg av i vannet hi hi )) og gratulerer med 3 flotte røykfrie år ,helt supert )
      jeg har ikke nyttårsforsetter,men ønsker har eg som eg lar forbli ønsker )) så får vi se hva året bringer.
      Riktig godt nytt år

    5. Margrethe: Hihi av og til finner jeg på slike ting og jeg er overrasket over at mine tantebarn og sønner blir med på det <3 heheheh artig å ta et bad ute siste dagen i året 🙂

    6. Riktig godt nytt år! Og fy søren, det der så skikkelig kaldt ut!!! Dere en en skikkelig tøff gjeng som bedriver sånn ekstremsport, driver du og bader gjennom hele året eller? Gratulerer med å være røykfri i tre år. Det står det respekt av! Nyttårsfortsetter har jeg ikke, men en del ting vil jeg likevel prøve å endre. Ha en fin helg 🙂

    7. margarites: Takk i lige så 🙂 hehehe nei jeg er nok ingen helårsbader – men kan finne på slike ting av og til 😉 Tusen takk! Det er herlig å være røykfri <3 Ha en fin helg du også 🙂

    8. wow tøffere enn toget -eg hadde jo tatt min døde av å bade i det kalde vannet..eg er og blir en persille hahahaha 😀
      gratulerer med 3 røykfrie år!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg