Bestått….

Ja!

Da er dagen her – jeg har stått opp tidlig, hatt klump i magen, vært stresset og nervøs.

Eksamensdag! Eksamen del II.

Praktisk eksamen!

Vi var tre stk damer som gjekk opp i dag, og vi BESTOD alle som en <3

Min tittel nå er HELSEFAGARBEIDER <3

 

Det er sååååå herlig å legge vekk bøker og notater. Ferdig!!! 

Bare vente på å få papiret  i posten og sende inn for autorisasjon 🙂

 

JIPPI!!!

 

Fredag…. før helga… hadde vi eksamen del I.

Da skulle vi skrive plan for denne dagen i dag. Fredag før mamma ble innlagt, satt jeg og skrev 10 sider pleieplan.

I dag gjorde jeg det som stod i planen. Og alt gjekk så fiiiiint!!!  

Lykkelig.

 

Av og til blir jeg høgt giret, som på fredag, da jeg trykket på ENTER tasten og sendte inn eksamensoppgava 🙂

Da ble dette en liten videosnutt. Ser ut til at den blir opp ned men det gjør ingenting :-))))
Kanskje like greit 🙂 

Heheheheh   🙂

video:snapchat7221066456253596612

 

 

 

 

#video #film #oppned #eksamen #bestått #fagbrev #stolt #glede #blogg

10 kommentarer

Siste innlegg