En sĂĄnn dag….

God ettermiddag 🙂

 

Fikk ordnet bildekket mitt som har vært tomt for luft sånn en gang i uken. Ja, en spiker var årsaken 🙂

Godt ĂĄ komme inn pĂĄ YX og legge frem problemet ogsĂĄ bare bli vinket inn og fĂĄ reparert pĂĄ null komma null. Tommelen opp for god servicce !!


Hjemme igjen er det pĂĄ tide med den ukentlige gjennomvatningen av mine orkideer. Setter de under springen og lar vannet renne litt og sĂĄ tilbake til krukken sin for en ny uke.


Så var det på tide å vaske litt vinduskarmer og hyller her og der 🙂 
 

 

Blæ!

Ja rett og slett.

Fibromyalgien sniker seg innpĂĄ.

Sliter med punktsmerter over hele kroppen nå (tannpinesmerter), stiv nakke, rygg, smerter ansikt og hodepine, svimmel…….
Husker ikke sist det var så markant……..

 

Men….
har meldt meg på spinning og styrke uansett. Kroppen blir alltid bedre etter en treningsøkt – og satser på at jeg snart
er mye bedre. Hvem har vel tid til å være dårlig. Men denne stivheten i nakke og rygg hadde jeg klart meg uten!!!!

Så er jeg ømfintlig når det gjelder værforandringer….. så det er nok det som ligger og ulmer litt også….. 🙂

Sånn er det her i verden 🙂

Ta vare pĂĄ hverandre der ute!

 

 

 

 

 

#fibromyalgi #spinningogstyrke 

10 kommentarer
    1. Trening er nok sunt for alle, men sikkert ikke like kjekt å gjennomføre med verk i kroppen.
      SĂĄ flott at du fikk sĂĄnn god service med dekket ditt, da smiler man etterpĂĄ og fĂĄr litt ekstra energi. Men for mye jobb straffer seg kanskje med en sĂĄnn sykdom?

    2. margarites: 🙂 Ja men trening har blitt min medisin – bruker endorfiner som smertelindring – selv om jeg tar fast tabletter om morgen. Jeg har beinskjørhet i tilleg og slitasjegikt opp pĂĄ….. sĂĄ pga beinskjørheten er jeg veldig obs pĂĄ dette med trening. Er egentlig ikke sĂĄ mye anet som hjelper 🙂 Men en mĂĄ kjenne sine begrensninger. Jeg er uføre en viss prosent – har funnet det ideelle for meg. Har hatt alt for mange smeller – og etter ĂĄ ha prøvd ut mine grenser, vet jeg hva jeg kan 🙂

    3. spisogspar: Takk! Trening er min medisin nr 1 blitt 🙂 Og det er jo greit. Jeg har beinskjørhet i tilleg pluss slitasjegikt – sĂĄ er veldig glad jeg trives i ulendt terreng for trening er bra for beinskjøre……. ikke sĂĄ mye annet som hjelper – blir jo ikke frisk av det,men kan holde det i sjakk 🙂

    4. spiker i dekk er nok ikke kjekt,godt det lot seg fikse 🙂 så får du holde deg unna spiker flere ganger hi hi.
      Smerte er noe herk ja,men vi stĂĄr det over,ĂĄ sette seg til nytter iallefall ikke,lykke til med treningstimane,det hjelper ja det hvet jeg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg