Fjellturer :)

Hei!

Tenkte legge til en kategori som har med mine fjellturer å gjøre 🙂 Jeg elsker disse fjellturene og det har seg sånn at av og til har jeg/vi med kjole i sekken og tar et foto i fjellheimen med kjolen 🙂 Gøy det!

 


På denne turen gjekk vi opp fra Leikong til Storetua. Fantastisk tur.


Her er fra langfredag i år. Sandsøya. 7 toppsturen som blir arrangert hver påske på langfredag 🙂 Herlig!


Vakre Runde. Det er alltid godt å komme ut og gå i dette flotte fjellet. Runde er spesielt – og fantastisk å vandre i.


Her har Tindekvindene (fjellturer med kjole i sekken) tatt turen opp i fjellet til Hovdenakken, med fotograf. Dette er et “selfie” bilde tatt med min mobil 🙂


Kjolebilde i fjellet og ved varden på Leinehornet.

Hiha! Godøya fjellet rundt. Opp fra Alnes og her ved Johanskyttsteinen 🙂


Nedstigning fra Storehornet på Godøyfjellet. Vi ser ut mot Herøy.

Jeg er veldig glad i foto – fjellturer – legge ut og vise hvor flott det er 🙂
 

Håper du trives med mine bilder og opplevelser.

#fjelltur #kjoleifjellet #godøya #Runde #sandsøya #leinehornet #Hovdenakken #bunadifjellet #Storetua #bilder #fotografering

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg