bloggen min er 8 år

🇧🇻🇧🇻🇧🇻

 

27. mai 2015 var mitt første blogginnlegg her
Det er 8 år siden det nå
Hvor tiden flyr!
Da jeg starta blogg, het jeg: “Et dikt om dagen” men i og med bloggen rommer alt mulig, ble den forandret til det jeg heter i dag på blogg: “mettejosteinsdatter”
Synes det er fint jeg

 

 

27.05.2015 kom dette innlegget som mitt aller første, på blogg:

DAGEN

Dagen i dag har aldri vært her før,

og kjem aldri tilbake.

Carpe diem!

 

mette josteinsdatter kvalsvik
21.12.11

 

Dette er tanker som slår meg mange ganger gjennom dager, uker og måneder.

Dette at vi er så heldige å få en ny dag hver dag vi våkner.

Fantastisk!

Så er det bare å gripe den, og gjøre det beste ut av den.

Ønsker alle der ute en fantastisk dag 🙂

Dette bildet er forresten tatt etter tur opp Bukketrappene mot Kongsvollen – fra Haddal.

 

Og fra den dagen har det kommet til, kategori etter kategori
Og bloggen er på en måte blitt “jobben min”
Jeg engasjerer meg og blir engasjert
Og når jeg ikke er ute i det virkelige arbeidslivet, blir dette, ved tastaturet, det jeg brenner for
Dele av turer, tanker, bilder, ideer, sorger og gleder
Alt mellom himmel og jord som er delelig

Takknemlig for bloggen og de jeg har blitt kjent med her inne
En flott gjeng!
Og nye kommer stadig innom
Vi er jo så mange her i verden, og det er så morsomt å komme i kontakt med nye mennesker
Noen av bekjentskapene knyttes det tettere bånd til, og det er jeg glad for
Og jeg har jo truffet en del bloggere 🙂

Jeg deler av livet og hendelser og det som er delelig fra mitt ståsted så lenge jeg føler det er morsomt og rett
Den dagen jeg ikke synes det, da er jeg ferdig 🙂

Ikke så lenge etter at denne bloggen åpnet, tok jeg hjelpepleierutdanning, også døde pappa, i begynnelsen av juni.
2015
Et tøft år på mange måter – og en tøff sommer
Men jeg bestod!
Og gjekk fra Helsesekretær til å bli også Helsefagarbeider (hjelpepleier)
Et godt kollegialt arbeidsliv i ca 6 år, og med opp og nedturer pga helse
Men det gjelder å ikke gi seg

 

Jeg er vel egentlig bare takknemlig

Takknemlig for at DU viser interesse og gir meg tilbakemeldinger

Å engasjere og bli engasjert er fantastisk!

 

 

Her er et tilbakeblikk på denne dato åra før:

 

27. mai 2016 – Moltufjellet

 

27. mai 2017 – Etter jobb – fjelltur

 

27. mai 2018 – Mellom nattevakter – Mulevika

 

27. mai 2019 – Pannekaker

 

27. mai 2020 – Pedikyr – hunden Leia

 

27. mai 2021 – Frodith sin fotoutfordring – dag 4 – SUR

 

27. mai 2022 – Baroni og slikt – Rosendal

 

 

 

Er glad jeg turte komme hit, dele av meg selv,
og tro at jeg er noe 🙂

Tusen takk til deg som følger meg, leser, og kommenterer
Og til deg som ikke følger meg, og ikke kommenterer, men uansett er innom og leser litt
Det setter jeg stor pris på!

 

23 kommentarer

Siste innlegg