utetid

GOLLENESET
OG
OKLA

En ettermiddagstur med knall og fall 😀


Joda, det blei knall og fall.
Men, som det bruker å være; mest opptatt om noen så fallet.
Full fart opp igjen og gå videre.
Så sakte men sikkert kjenne på at alt fungerer, om jeg blør eller slo hull i buksen.

For, jeg satset på en stein og i det jeg steg ned på steinen valgte hunden å rykke til i båndet og “på tryne” med hendene først.
Alt intakt og ingen brudd eller sår!!!


Ellers var det en fin tur men veldig kaldt.

Paraglidere var i luftige svev ved Rundefjellet.
Og min eldste sønn var en av de som svevet i luften.


Jeg traff en venninne på veien ned fra Okla, og det var etter det jeg falt.

Man føler seg jo så dum, når man nettopp har stått og pratet og fliret og hatt en god samtale – og går rett over i nesten brudd og slikt……

Men det endte godt heldigvis 😀

 

 

 

 

#fjelltur #okla #gollenesetfyr #natur #foto #hund

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg