tur og yoga

 

Influensaen er ute av kroppen – den hang lenge i.

Så kjenner man at man er i form igjen.

Har meldt seg på Yoga og vil ha en tur til Hornseten FØR yoga-timen.

Parkerer ved Aktivsenteret og skal gå monsterbakken opp  og til Hornseten og samme vei tilbake.

Ser at klokka går, mellom fotograferinger (hehehehe)  og må til å GÅ FORT og rett og slett JOGGE for å rekke det.

For her er det ikke snakk om å SNU  eller GI SEG.

Har man bestemt meg for Hornseten, så har man bestemt meg for Hornseten.

Og poseringer underveis MÅ man jo bare rekke 😀
Og jeg så ikke at det satt noen i gapahuken der, og fulgte med…… heheheeheheh

IN DIE ILLA NON CAPIT = hun tar aldri dagen………  forgitt………(eller det som passer på slutten av setningen )

 

 

Oh yea….!  Klar for Yoga!

 

 

 

Jaja  jeg rakk en fantastisk Yoga-time med Belinda – som er nyutdannet i første steg som Yoga-instruktør.

Jeg elsker disse timene 😀

 

 

 

 

#carpediem #indieillanoncapit #yoga #hornseten #monsterbakken #aktivtrening #mestring #mestringsfølelse #selfie

4 kommentarer
    1. Har så vidt prøvd meg litt på Yoga og det er god trening.
      Sprek oppvarming også på deg da 😀
      Flott natur og vakker dame i flotte positiver! 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg