svarthyll

HYLLEBLOMST-SAFT

 

 

 

SVARTHYLL

 

 

SĂĄ var den klar for ĂĄ helles over pĂĄ flasker.
Siler den TO ganger i en stor sil og pĂĄ nytt i en mindre sil.

 

Jeg tør ikke la den stå lenger enn TO dager, da jeg var uheldig med forrige produksjon.

Denne er ikke SÅ søt, men den er frisk, syrlig og god.

Så dette blir godt å ha utover vinteren 🙂

Det er mulig jeg lager et parti til – har ikke helt bestemt meg ennå.

NĂĄ har jeg satt flaskene i frysen.

 

 

 

#svarthyll #hylleblomst #saft #hjemmelagetsaft #hylleblomstsaft #sitron #sitronsyre #sukker #godsaft

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg