strabasiøst

IGESUNDHETTA
OG
IGESUNDVARDEN

Parkerer ved Spar og går derfra.


Utsikt fra Igesundhetta mot Fosnavåg.


Utsikt fra Igesundhetta mot Nerlandsøy.
Igesundvarden er til venstre i bildet og vi skal gå forbi vanna der nede 🙂


Det var mye snø på turen over Igesundhetta,
og det var glatt både her og der.
Strabasisøst kan man si,
noen steder,
men vi kom oss til vannet her,
og det gjekk greit å gå over selv om jeg var litt redd det skulle være veldig glatt.


Så er vi ved
IGESUNDVARDEN

Utsikt til Nerlandsøybrua og videre mot Remøy og Runde.


En vakker dag i fjellet 🙂

På returen går vi en ny sti jeg IKKE har gått gør – og det var både flott og høyt over  “kanten” av fjellet 🙂


Fantastisk utsikt 🙂


Til vanlig har jeg gått nede ved vannkanten, men dette var nytt og herlig.


Mine Alfa fjellsko holdt meg varm.
Men disse er begynt bli slitne og har startet løsne i sømmen, så det er mulig de har gjort sin misjon 🙂

Fortsatt god søndag til deg!

 

 

#igesundhetta #igesundvarden #fjelltur #hundogmenneske #søndagstur #strabasiøst #titusenskritt #mestringsfølelse #vinter #isogsnø #alfafjellsko #selfie #foto #vinterbilde #vinterfoto #hobbyfotograf #fotografering #utno #utetid #liveterbestute

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg