spinning og styrke

Søndag
og dagen starter med forberedelser til
styrketrening og spinning.

Herlig start!

Jeg gleder meg over å være tilbake i treningsmodus.

Tenke seg, FULL sal i dag, med ekstra sykler plassert også.
De fleste skal trene i det nye året………………..

Morsomt iallefall, når så mange stiller opp på en spinnigtime 🙂


Så må hunden luftes – og i dag blir det lek med frisbee.
Leia er veldig glad i å leke med “kaste pinne” eller “frisbee” og hun får skikkelig god trim hun også, med all løpingen.


Fantastiske hunden <3

Og vel hjemme etter at både hund og menneske har fått sin trening, blir det å plukke ut frukt og grønt som går i juice-maskinen.


Juicemaskin er kjekt å ha!

 

 

 

#aktivtrening #trening #styrketrening #spinning #juicemaskin #hjemmelagetjuice #hundenLeia #hundogmenneske #utetid #fotografering #foto #bildepåblogg #treningsglede #styrke #mestring #fitbit #musklererferskvare #søndag #spinning #treningergøy

12 kommentarer
      1. Joda – greit med slike timeplaner av og til – og når jeg hadde satt meg godt til rette i godstolen ble jeg ønsket som barnevakt for bonus-barnebarn da de voksne ville på kino 😀 Jepp!

      1. Ja det er godt å kjenne at man klarer 😀 Første treningsøkten for noen dager siden, var den første på et par måneder og jeg var støøøøøl over hele kroppen i flere dager 🙂 Så det er godt å riste opp i muskelgrupper som har vært i dvale en stund 🙂

    1. du er bare helt rå du,får litt dårlig samvittighet når jeg ser kor flinke andre er,men det går fort over hi hi ,har gått tur i dag,men ennå er dagene tunge,så det blir nok bedre etterhvert :=) herlig innlegg har iallefall du

      1. Tusen takk! Man må gjøre det man selv klarer 🙂 Og en liten tur er bedre enn ingenting – og av og til er ingenting også greit 🙂 Jeg er godt i gang og tar det som det kommer 😀

    2. Så flink du er. Nå er du godt i gang med trenigen allerede. Her går det litt tregt, for det er så glatt at jeg har ikke lyst. Jeg må sette i gang med litt innetrening i stedet. Men først skal jula ut. Ha en fin dag. Klem 🙂

      1. Ja i går for resten av jula hos meg. Det var kjelleren som stod igjen og det var godt å lufte ut tepper og vaske gulv og få pakket vekk det siste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg